هزینه و اجرت تعمیرات دنا – ۱۴۰۲
ردیف |
شرح خدمات |
دنا |
دنا پلاس دندهای توربو |
دنا پلاس اتوماتیک |
دنا پلاس اتوماتیک توربو |
۱ |
تعمیر کامل موتور |
۵۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۵۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۲ |
تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل |
۴۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۳ |
پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی |
۲۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۲۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۲۹,۷۰۰,۰۰۰ |
۳۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۱۷,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵ |
باز و بست منیفولد هوا |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶ |
باز و بست منیفولد دود |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۸ |
تعویض دنده میل سوپاپ CVVT |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۵,۹۵۰,۰۰۰ |
۹ |
باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۱۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۰ |
تعویض اورینگ های پایه فیلتر |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۱ |
تعویض فشنگی روغن |
۹۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱۲ |
تعویض شلنگ های بخار روغن |
۲,۰۵۰,۰۰۰ |
۲,۰۵۰,۰۰۰ |
۲,۰۵۰,۰۰۰ |
۲,۰۵۰,۰۰۰ |
۱۳ |
تعویض واشر درب سوپاپ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۴ |
سرویس یا تعویض شیر OCV |
۰ |
۰ |
۲,۴۵۰,۰۰۰ |
۲,۴۵۰,۰۰۰ |
۱۵ |
باز و بست اویل ماژول |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۶ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۵۰,۰۰۰ |
۲,۴۵۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۷ |
تعویض تسمه و بلبرینگ تایمینگ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۸ |
تعویض تسمه دینام |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۹ |
تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۰ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲۱ |
تعویض کاتالیست |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۵۵۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۲ |
تعویض شمع |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۲۳ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۴ |
تعویض هوزینگ ترموستات |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۵ |
تعویض ترموستات |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۶ |
تعویض رادیاتور آب |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۲۷ |
تعویض منبع انبساط |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۸ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۲۹ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۳۰ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۱ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۹۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۲ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۳ |
تعویض فشنگی آب |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۳۴ |
تعویض پایه دسته موتور راست |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۵ |
تعویض دسته موتور راست |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۳۶ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۳۷ |
تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۸ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
توافقی |
توافقی |
توافقی |
۳۹ |
تعویض پمپ بنزین |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۰ |
تعویض فیلتر بنزین |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۴۱ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۲ |
تعویض شلنگ برگشت بنزین |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۳ |
تعویض منبع کنیستر |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۴ |
تعمیر کامل گیربکس |
۱۰,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰,۸۰۰,۰۰ |
۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۵ |
تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۴۶ |
تعویض سیم کلاچ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۴۷ |
تعویض کائوچویی gsxr کلاچ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۴۸ |
تعویض بوش های دوشاخه کلاچ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۵۵۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۴۹ |
تعویض قیفی گیربکس |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۰ |
تعویض لیور دنده داخل اتاق |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۱ |
تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۲ |
تعویض ماهک دنده هر کدام |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۳ |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۴ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۰ |
۰ |
۵۵ |
تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۵,۹۵۰,۰۰۰ |
۵,۹۵۰,۰۰۰ |
۵,۹۵۰,۰۰۰ |
۵,۹۵۰,۰۰۰ |
۵۶ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۷ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵۸ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۹ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۶۰ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۶۱ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۲ |
تعویض رام زیر موتور |
۵,۶۵۰,۰۰۰ |
۵,۶۵۰,۰۰۰ |
۵,۶۵۰,۰۰۰ |
۵,۶۵۰,۰۰۰ |
۶۳ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۴ |
باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۶۵ |
تعویض میل موج گیر جلو هر طرف |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۶۶ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۶۷ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۶۰۰,۰۰۰ |
۶۰۰,۰۰۰ |
۶۰۰,۰۰۰ |
۶۰۰,۰۰۰ |
۶۸ |
تعویض سیبک زیر کمک هر طرف |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۶۹ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر |
۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۰ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۱ |
باز و بست اکسل جهت تعمیرات |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۲ |
میزان فرمان دستی |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۸۵۰,۰۰۰ |
۷۳ |
میزان فرمان با دستگاه |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰ |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۴ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۵ |
تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۷۶ |
تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۷ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۷,۲۵۰,۰۰۰ |
۷,۲۵۰,۰۰۰ |
۷,۲۵۰,۰۰۰ |
۷,۲۵۰,۰۰۰ |
۷۸ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۹ |
تعمیر پمپ هیدرولیک |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۵,۲۰۰,۰۰۰ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۰ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۱ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۸۲ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۸۳ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۹۰۰,۰۰۰ |
۹۰۰,۰۰۰ |
۹۰۰,۰۰۰ |
۹۰۰,۰۰۰ |
۸۴ |
تعویض پایه دینام |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۵ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۰۰,۰۰۰ |
۸۶ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۸۷ |
تعویض کمک فرمان |
۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۸ |
تعویض لوله های کمک فرمان |
۲,۰۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۸۹ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۷۵۰,۰۰۰ |
۷۵۰,۰۰۰ |
۷۵۰,۰۰۰ |
۷۵۰,۰۰۰ |
۹۰ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۴,۱۵۰,۰۰۰ |
۴,۱۵۰,۰۰۰ |
۴,۱۵۰,۰۰۰ |
۴,۱۵۰,۰۰۰ |
۹۱ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۲ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۲,۶۵۰,۰۰۰ |
۲,۶۵۰,۰۰۰ |
۲,۶۵۰,۰۰۰ |
۲,۶۵۰,۰۰۰ |
۹۳ |
تعویض بوستر و باز و بستن gsxr |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۴ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۹۵ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۶ |
تعویض پمپ ترمز |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۹۷ |
تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۹۸ |
تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۹ |
تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف |
۹۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱۰۰ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۷۵۰,۰۰۰ |
۷۵۰,۰۰۰ |
۷۵۰,۰۰۰ |
۷۵۰,۰۰۰ |
۱۰۱ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۰۲ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۱۰۳ |
تعویض کالیپر چرخ عقب |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۱۰۴ |
تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۰۵ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱۰۶ |
تعویض شلنگ ترمز عقب |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۹۵۰,۰۰۰ |
۱۰۷ |
تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۰۸ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۰۹ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۱۰ |
تعویض سیم ترمز دستی بلند |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱۱۱ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۳,۸۰۰,۰۰۰ |
مجله خبری gsxr