هاست پرسرعت
بازی

هم‌بازی شدن فلورنس پیو و اندرو گارفیلد در فیلم جدید کارگردان بروکلین

هم‌بازی شدن فلورنس پیو و اندرو گارفیلد در فیلم جدید کارگردان بروکلین

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فلورنس پیو و اندرو گارفیلد قرار است در یک فیلم با یکدیگر هم‌بازی شوند. ددلاین گزارش داد که این دو بازیگر پس از اینکه به معرفی برندگان اسکار ۲۰۲۳ پرداختند، حالا قرار است در فیلم We Live In Time به ایفای نقش بپردازند که طبق گفته منابع نزدیک، فلورنس پیو و اندرو گارفیلد در حال مذاکره برای نقش‌آفرینی در این فیلم درام هستند که استودیوکانال وظیفه ساخت و تولید آن را بر عهده دارد.

فلورنس پیو در کنار دیواری آجری و قرمز رنگ

وظیفه کارگردانی فیلم We Live In Time قرار است بر عهده جان کرولی، کارگردان فیلم Brooklyn، فیلم Boy A، فیلم Intermission، فیلم Is Anybody There?، فیلم Closed Circuit و فیلم The Goldfinch باشد و وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم بر عهده نیک پین با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Sense of an Ending خواهد بود. اطلاعاتی از داستان فیلم We Live In Time در دسترس نیست، اما این فیلم به‌عنوان یک داستان عاشقانه، خنده‌دار و عمیقا تکان‌دهنده توصیف شده است.

گفته می‌شود برنامه استودیو سازنده بردن فیلم We Live In Time در اواخر سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین است، اما این موضوع بستگی به نهایی شدن قراردادها دارد. باتوجه‌به خبرساز شدن گارفیلد و پیو پس از مراسم اسکار به‌خصوص در شبکه‌های اجتماعی، هم‌بازی شدن این دو بازیگر می‌تواند اتفاق جالبی باشد. اندرو گارفیلد سال گذشته در سریال Under the Banner of Heaven حضور داشت و در سال ۲۰۲۱ او برای نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home بازگشت.

اندرو گارفیلد در نقش جاناتان لارسون در حال اجرا موزیکال در کافه محل کارش در فیلم Tick, Tick... Boom

گارفیلد همچنین در سال ۲۰۲۱ در فیلم Tick, Tick… Boom و فیلم The Eyes of Tammy Faye حضور داشت. گارفیلد همچنین احتمال دارد که در فیلم Frankenstein به کارگردانی گیرمو دل تورو به ایفای نقش بپردازد. فلورنس پیو نیز زمان شلوغی را سپری می‌کند و در سال ۲۰۲۲ در آثاری چون فیلم Don’t Worry Darling، فیلم The Wonder و انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish حضور داشته است.

همچنین در طول سال ۲۰۲۳ می‌توانیم شاهد حضور پیو در آثاری چون فیلم A Good Person، فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان و فیلم Dune: Part Two به کارگردانی دنی ویلنوو باشیم و همچنین در تابستان ۲۰۲۳ او برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش یلنا بلووا ملقب به بلک ویدو در فیلم Thunderbolts باز خواهد گشت.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا