هاست پرسرعت
بازی

همزمان با انتشار Starfield کنسول Xbox Series X/S رشد بسیار زیادی تجربه کرده‌ است

همزمان با انتشار Starfield کنسول Xbox Series X/S رشد بسیار زیادی تجربه کرده‌ است

از زمان انتشار بازی به شدت مورد انتظار Starfield، کنسول‌های Xbox Series X/S هفته‌های طلایی تاریخ خود را تجربه کرده‌اند.

تبلیغات

همان‌طور که قبلاً پیش‌بینی می‌شد، Starfield موفقیت‌های بسیار بزرگی را تجربه کرده‌ است؛ به طوری که تبدیل به بزرگ‌ترین عنوان روز عرضه تاریخ بتسدا (Bethesda) شده و طبیعی است که موفقیت‌های این بازیِ نقش‌آفرینی علمی تخیلی، بر روی فروش کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس هم تاثیر بگذارد.

درواقع، طبق اطلاعات منتشر شده از سوی GFK، فروش کنسول‌های Xbox Series X/S در هفته‌ منتهی به ۲ سپتامبر در بریتانیا رشد ۷۶ درصدی را در فروش تجربه کرده‌ است و به همین خاطر بهترین هفته برای سخت‌افزار نسل نهمی مایکروسافت در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. در صورتی که هفته‌ بعد آن که منتهی به ۹ سپتامبر می‌شد، دومین هفته‌ برتر امسال برای تیم ایکس باکس بود.

Starfield به صورت بین‌المللی در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) سال جاری منتشر شد و تقریباً یک هفته جلوتر، به صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران پریمیوم سرویس گیم‌پس قرار گرفت. با اینکه این نقش‌آفرینیِ مخصوصِ بتسدا، عامل اصلی فروش بالای سخت‌افزار های ایکس باکس محسوب می‌شود، دلیل دیگری که در این موفقیت دست دارد انتشار مدل ۱ ترابایتی کنسول Xbox Series S است. درواقع این مدل جدید، مسبب فروش ۲۴ درصد از کل فروش کنسول‌های Xbox در بریتانیا در هفته‌ منتهی به ۲ سپتامبر و ۲۰ درصد فروش در هفته‌ی بعد آن، یعنی هفته منتهی به ۹ سپتامبر بود.

علاوه بر این‌ها، همچنین پیش از انتشار Starfield گزارش شده‌ بود که این بازی، باعث رشد ۱،۰۵۶ درصدی فروش کنسول‌های Xbox Series X شده‌ است.

منبع:GamingBolt

PlayStation Studios PS5Immortal Spartanدروازه بان جهنم🌚🗿🤝DARKSIRENدکتره gsxrIlyaXgamer 2323ODEعموی دلهاOld_axeGidoraMatin BarkatMsTahaicMHNهادی صفائیPop_Starv-alkalineRedm0ndy.xboxکاکاسنگیmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا