هاست پرسرعت
بازی

همکاری استودیو جیبلی و دیزنی در ساخت انیمیشن کوتاه گروگو + تصویر

همکاری استودیو جیبلی و دیزنی در ساخت انیمیشن کوتاه گروگو + تصویر

استودیو جیبلی و کمپانی لوکاس‌فیلم با یکدیگر در زمینه ساخت انیمیشنی کوتاه بر محوریت شخصیت گروگو همکاری کرده‌اند.

کمپانی لوکاس‌فیلم که زیر مجموعه دیزنی به شمار می‌رود و بیشتر روی ساخت فیلم‌ها و سریال‌هایی از فرنچایز جنگ ستارگان (Star Wars) تمرکز دارد، اخیرا از همکاری خودش با استودیو جیبلی (Studio Ghibli) پرده برداشته است.

استودیو جیبلی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر ابتدا ویدیویی از لوگوی خودش در کنار لوگوی کمپانی لوکاس‌فیلم را منتشر کرده بود و پس از آن تصویری از عروسک شخصیت گروگو یا بیبی یودا از سریال مندلورین (The Mandalorian) را توییت کرده بود. در پشت صحنه این تصویر نیز کارگردان برجسته هایائو میازاکی (Hayao Miyazaki) دیده می‌شد. این تصویر را در ادامه مشاهده می‌کنید.

تبلیغات
انیمیشن کوتاه گروگو
شخصیت گروگو

به تازگی نیز اعلام شده که این همکاری مشترک بین استودیو جیبلی و لوکاس‌فیلم، انیمیشنی کوتاه به نام Zen – Grogu and Dust Bunnies است که مطمئنا یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین همکاری‌ها بین این دو کمپانی خواهد بود.

این انیمیشن کوتاه داستان ماجراجویی گروگو از سریال «مندلورین» و گرد و خاک‌های زغال‌سنگی از انیمه برجسته و برنده جایزه اسکار شهر اشباح (Spirited Away) را به تصویر خواهد کشید. انیمیشن‌های این اثر کوتاه با دست ساخته شده‌اند و در تاریخ ۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (۲۱ آبان ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه می‌شود. پوستر منتشر شده برای این انیمیشن کوتاه را در ادامه مشاهده می‌کنید.

انیمیشن کوتاه گروگو
انیمیشن کوتاه Zen – Grogu and Dust Bunnies

منبع: ورایتی

Parham_Sh????aliBoogiman

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا