هاست پرسرعت
بازی

همکاری جیک جیلنهال و جی. جی. آبرامز در سریال Presumed Innocent

همکاری جیک جیلنهال و جی. جی. آبرامز در سریال Presumed Innocent

اقتباس جدید رمان Presumed Innocent در قالب یک سریال از سوی سرویس اپل تی‌وی‌پلاس پخش خواهد شد.

رمان جنایی و معمایی Presumed Innocent که توسط اسکات تارو (Scott Turow) در سال 1987 نگارش شده است، نخستین‌بار در سال 1990 با هنرنمایی تماشایی هریسون فورد (Harrison Ford) تحت اقتباس قرار گرفت. حال پس از گذشت چندین دهه، کمپانی برادران وارنر با همکاری شرکت فیلم‌سازی بد روبات که توسط جی. جی. آبرامز (J. J. Abrams) ساخته شده است، قصد دارند تا اقتباس جدیدی از این داستان را به ارمغان بیاورند.

این سریال که توسط دیوید ای. کلی (David E. Kelley) نویسندگی و تهیه‌کنندگی خواهد شد، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در غالب نقش اصلی به مخاطبین معرفی می‌کند. او ایفاگر نقش شخصیتی به نام راستی سبیچ را بر عهده خواهد داشت که مظنون به قتل همکارش شده و مدارکی جعلی از این واقعه بر علیه وی شکل می‌گیرد. این مسئله سبب می‌شود تا وقایعی جنایی و هیجان‌انگیز رقم بخورد که در سرویس استریم اپل به تصویر کشیده خواهد شد.

تبلیغات

جیک جیلنهال در کنار این پروژه، با گای ریچی (Guy Ritchie) بر سر پروژه اکشن و دلهره‌آور The Covenant و با داگ لیمان (Doug Liman) برای فیلم اکشن Road House همکاری خواهد داشت که باعث می‌شود تا شاهد برنامه کاری بسیار شلوغ این بازیگر تراز اول سینمای هالیوود در سال پیش رو باشیم.

سریال Presumed Innocent در تاریخی نامشخص از طریق سرویس استریم اپل تی‌وی‌پلاس در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: ددلاین

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا