هاست پرسرعت
بازی

همکاری کیانو ریوز و جونا هیل برای ساخت پروژه‌ای سینمایی

همکاری کیانو ریوز و جونا هیل برای ساخت پروژه‌ای سینمایی

جونا هیل و کیانو ریوز که به عنوان ستارگان محبوب سینما شناخته می‌شود، برای ساخت یک پروژه جدید با یکدیکر همکاری خواهند کرد.

جونا هیل (Jonah Hill) که به عنوان نویسنده، تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان سینمای هالیوود شناخته می‌شود، تصمیم گرفته تا در ساخت تازه‌ترین پروژه سینمایی خود تحت عنوان Outcome با یکی از ستارگان محبوب سینمای جهان به نام کیانو ریوز (Keanu Reeves) همکاری داشته باشد.

علی‌رغم این که هیچ اطلاعاتی از این پروژه در دست نمی‌باشد و جونا هیل و کیانو ریوز نیز هیچ صحبتی به میان نیاورده‌اند، اما خبرگزاری ددلاین گزارش داده که Outcome می‌تواند به یکی از شگفتی‌های سینما تبدیل بشود. پروژه‌ای که ازرا وودز (Ezra Woods) در کنار هیل وظیفه نویسندگی آن را بر عهده خواهد داشت.

تبلیغات

نخستین تجربه کارگردانی جونا هیل با ساخت پروژه‌ای تحت عنوان Mid90s رقم خورد. فیلمی که از دوران جوانی‌اش در دهه 1990 الهام گرفته و در همکاری با کمپانی A24 عرضه شده بود. این فیلم که با استقبال خوب مردم و منتقدین روبرو شده است، نقطه عطفی در دوران کاری این بازیگر می‌باشد که می‌تواند به ساخت پروژه‌های شناخته شده‌تری منتهی گردد.

کیانو ریوز نیز که فیلم John Wick: Chapter 4 را برای اکران در سال آینده خواهد داشت، در همکاری با آنا د آرماس (Ana de Armas) فیلم فرعی این مجموعه تحت عنوان Ballerina را به ارمغان خواهد آورد که انتظارات از آن بسیار بالا می‌باشد.

منبع: کولایدر

DARKSIRENraminGodfather4224mitia Karamazov

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا