هاست پرسرعت
بازی

هنری کویل در سریال Warhammer 40,000 آمازون بازی می‌کند

هنری کویل در سریال Warhammer 40,000 آمازون بازی می‌کند

به دنبال خروج از دنیای دی‌سی و نقش سوپرمن، هنری کویل در حال مذاکره برای حضور در سریال Warhammer 40,000 است.

جیمز گان و پیتر سفران به تازگی سکان هدایت دنیای سینمایی دی‌سی را در دست گرفتند و در همین راستا نیز اعلام کردند تا سعی دارند سوپرمن جوانی را برای این دنیای سینمایی انتخاب کنند و دیگر هنری کویل به عنوان سوپرمن نقش‌آفرینی نخواهد کرد.

خروج هنری کویل از سوپرمن سبب شده تا او به دنبال پروژه دیگری برای خودش باشد. به تازگی نیز آشکار شده که این بازیگر در حال تلاش برای تولید و بازی در سریال وارهمر ۴۰۰۰۰ (Warhammer 40,000) برای سرویس آنلاین آمازون است.

سریال «وارهمر ۴۰۰۰۰» اثری اقتباسی به شمار می‌رود که قرار است بر اساس بازی‌های رزمی مینیاتوری‌ای به همین نام در ژانر علمی-تخیلی و فانتزی ساخته شود، بازی‌هایی که از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند.

تبلیغات

سرویس آنلاین آمازون برای چندین ماه‌ است که در حال مذاکره برای بدست آوردن حق ساخت این سریال بر اساس این بازی‌ها است و گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این مذاکرات در مراحل پایانی قرار دارد. با این حال، فعلا هیچ نویسنده یا مدیر اجرایی‌ای برای این سریال تعیین نشده است.

بازی‌های «وارهمر ۴۰۰۰۰» در حدود ۴۰۰۰۰ سال در آینده را روایت می‌کند که در آن زمان، تمدن بشر از پیشرفت بازمانده و انسان‌ها در جنگی بی‌پایان با موجودات جادویی و بیگانه‌ها هستند و برای پیروزی در این نبرد نیز ربات‌هایی به نام نکرون را خلق کرده‌اند.

هنری کویل به عنوان یکی از طرفداران این بازی‌ها شناخته می‌شود اما از آنجا که هنوز آمازون به صورت رسمی حق ساخت این سریال را بدست نیاورده، حضور هنری کویل در این سریال قطعی نیست.

منبع: هالیوود ریپورتر

DARKSIRENRezag1mitia KaramazovGERALTChris redfieldEl DiabloAhmad_TRGG.WP.EZ.WIN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا