هاست پرسرعت
بازی

هیدئو کوجیما از علاقه‌اش به ساخت فیلم و موسیقی می‌گوید

هیدئو کوجیما از علاقه‌اش به ساخت فیلم و موسیقی می‌گوید

یک نقل قول معروف از هیدئو کوجیما وجود دارد که می‌گوید: «70 درصد بدن من از فیلم تشکیل شده.»

نشریۀ ژاپنی فامیتسو به‌تازگی مراسم Anan Awards خود را برگزار کرده است که در جریان آن، هیدئو کوجیما، برای کارگردانی و ساخت اثر Death Stranding برندۀ بالاترین جایزۀ فرهنگی مراسم شد. کوجیما پس از آن در سخنرانی افتخاری‌اش برای حضار، از علاقه‌اش به ماجراجویی در دیگر مدیوم‌ها و ژانرها گفت:

اگرچه من تمام عمر حرفه‌ای خودم را به ساخت بازی‌های ویدیویی مشغول بوده‌ام، اما تمام مدیوم‌ها با زمینه‌های مختلف در کارهای دیجیتالی به یکدیگر متصل‌اند. بنابراین من دوست دارم تا جدای از بازی‌ها، در حیطه‌های دیگر مثل سینما یا موسیقی هم جستجو و اکتشاف کنم.

اگرچه علاقۀ شدید کوجیما به سینما دیگر نوعی اطلاعات عمومی به‌شمار می‌آید، اما صحبت او از مدیوم‌های اضافه بر سینما و بازی‌های ویدیویی که از ذات و ساختار کاملاً متفاوتی بهره می‌برند تا به حال شنیده نشده بود. درهرصورت موسیقی متن برای او نقش مهمی در بازی Death Stranding بازی کرد و کوجیما فرصت داشت تا با خواننده‌های شناخته شدۀ زیادی دیدار داشته باشد و بخش مهمی از موسیقی متن بازی‌اش را بر عهدۀ آن‌ها قرار دهد.

تبلیغات

از طرفی استودیوی Kojima Productions قبلاً اعلام کرده بود که یک استودیوی مخصوص ساخت برنامه‌های تلویزیونی و فیلم در لس آنجلس تأسیس کرده است و فعالیت آن به‌زودی آغاز می‌شود. اما این‌که هیدئو کوجیما چه زمانی وقت خالی برای ساخت فیلم و سریال خواهد داشت هنوز معلوم نیست؛ چراکه به‌نظر می‌رسد با در دست داشتن پروژه‌های چندگانه‌ای که احتمالاً از طرف سونی و مایکروسافت به او سپرده شده‌اند، او مشغول‌تر از همیشه باشد.

در هفته‌های گذشته، کوجیما تأیید کرد که با بازیگران سرشناسی هم‌چون Elle Fanning و Shiori Kutsuna برای یک پروژۀ معرفی نشدۀ دیگر همکاری می‌کند. او در مصاحبه با مجلۀ گاردین گفت که اثر جدیدش «تقریباً شبیه به یک مدیوم جدید خواهد بود» و گفت: «اگر این پروژه موفق شود، همه‌چیز تغییر خواهد کرد؛ نه فقط در صنعت بازی‌سازی بلکه در صنعت سینما هم [اثرات این تغییر دیده می‌شوند].»

نورمن ریداس (Norman Reedus)، بازیگر شخصیت سم پورتر در Death Stranding طی یک مصاحبه در ماه‌های گذشته به‌طور غیرمستقیم تأیید کرده بود که بازی Death Stranding 2 در حال ساخت است.

Behzaaadپلنگ پیرهن صورتیEzio Auditore da FirenzeParham_ShLonesome guyM_A.REZAIE@alistarامیر حسینghostشبح gsxr 👣شبح gsxr 👣ainzPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷گیمر غمگین

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا