هاست پرسرعت
بازی

هیدتاکا میازاکی جایزۀ ویژه CEDEC 2022 را دریافت خواهد کرد

هیدتاکا میازاکی جایزۀ ویژه CEDEC 2022 را دریافت خواهد کرد

چندی پیش، کنفرانس سازندگان سرگرمی‌های کامپیوتری اعلام کرد که امسال جایزۀ ویژه مراسم CEDEC 2022 به کارگردان Elden Ring، هیدتاکا میازاکی، اهدا خواهد شد.

طبق اعلانات انجمن داوران، تاثیرگذاری در صنعت گیم و طراحی منحصر به فرد، دلایل اصلی اهدای این جایزه به آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) است. در بیانیۀ CEDEC حول الهام سازندگان دیگر از آثار فرام سافتور و میازاکی سخن به میان آمد. در بیانیۀ رسمی چنین آمده است:

تبلیغات

طراحی چالش‌بر‌انگیز، سازگار و مداوم که با بازی “Demon’s Souls” آغاز شد، برای بسیاری از طرفداران جذاب بوده و توانسته است یک ژانر جدید را به وجود بیاورد. آخرین کار او [میازاکی] یعنی Elden Ring توانست به سطح جدیدی از کیفیت در کنار گستردگی و عظمت دست پیدا کند که بسیار فراتر از آثار قبلی فرام سافتور می‎‌رود که توانسته ستایش کاربران را به همراه بیاورد. این ستایش تنها محدود به طرفداران نمی‌شود، بلکه خالقان مطرح این صنعت نیز به ستایش شیوه‌های تولید و مهارت‌های به کار گرفته شده برای خلق این اثر پرداخته‌اند. به طور حتم این رویکرد تاثیر شگرفی در صنعت گیم خواهد گذاشت.

بازی Elden Ring در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم در کنار رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

vahid gamerA Slash77تاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)majidamیوهانsorenaABDVDموایInvisible bearded userArmin EzatiArtoriasJin sakaiMahyarMsmPorfosorWoundsamir_hasanpoorمحمد حسین کریمی...Eternal...Emperor Nima Shamsmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا