هاست پرسرعت
بازی

هیو جکمن برای حضور در فیلم Deadpool 3 باید ۶ ماه تمرین کند

هیو جکمن برای حضور در فیلم Deadpool 3 باید ۶ ماه تمرین کند

هیو جکمن برای آنکه بدنش برای ایفای نقش ولورین در فیلم Deadpool 3 مناسب باشد، باید ۶ ماه را تمرین کند.

تبلیغات

فیلم ددپول ۳ (Deadpool 3) یکی از فیلم‌های مورد انتظار به شمار می‌رود، به خصوص اینکه این فیلم قرار است در دنیای سینمایی مارول رخ بدهد و از سوی دیگر، هیو جکمن قرار است بار دیگر در این فیلم نقش ولورین را بازآفرینی کند.

در حقیقت، بازگشت هیو جکمن به نقش ولورین یکی از شوکه‌کننده‌ترین و مهیج‌ترین خبرهای سال ۲۰۲۲ میلادی به شمار می‌رفت، به خصوص پس از اینکه این بازیگر از این نقش خداحافظی کرد و در فیلم لوگان (Logan) در سال ۲۰۱۷ میلادی داستان را به یک نقطه پایان رساند.

از هیو جکمن در مورد دهمین حضورش در نقش ولورین، به خصوص پس از خداحافظی‌اش با فیلم «لوگان» سوال شده است. او در ابتدا اظهار داشته که فیلم «ددپول ۳» در حقیقت فیلم «ولورین ۱۰» است.

او در ادامه صحبت‌های خودش تاکید کرده که چندین بار پیشنهاد بازگشت به نقش ولورین را رد کرده اما پس از مشورت با همسرش و همچنین ایده به تصویر کشیدن یکی از مشهورترین و جالب‌ترین رقابت‌های کتاب‌های کمیک روی پرده سینماها سبب شد تا این پیشنهاد را بپذیرد. او گفته:

همانطور که همه می‌دانند، ولورین در فیلم «لوگان» می‌میرد ولی داستان فیلم «ددپول ۳» مربوط به قبل این فیلم است. من پس از فیلم «لوگان» کاملا این نقش را کنار گذاشتم و مشکلی با آن نداشتم و با وجود درخواست‌های زیادی که از من وجود داشت، اصلا راضی به بازگشت نبودم.

با این حال، یک روز به هنگام صحبت با همسر متوجه شدم که رقابت میان ددپول و ولورین می‌تواند بسیار جذاب باشد و از سوی دیگر، پویایی بین من و رایان رینولدز می‌تواند حضور من در نقش ولورین را با موارد قبلی متفاوت کند.

داستان بین ولورین و ددپول من را به یاد فیلم کلاسیک 48Hrs می‌اندازد و همین نیز باعث شده تا ایده فیلم «ددپول ۳» بسیار جالب‌توجه باشد و موردی است که قبلا همانند آن را انجام ندادم و می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

هیو جکمن در ادامه صحبت‌های خودش اظهار داشته که تغییر بدن زمان می‌برد و او برای تناسب اندامش برای نقش ولورین در فیلم «ددپول ۳» باید سخت تلاش کند. او قرار است به مدت ۶ ماه به طور مداوم تمرین کند تا برای شروع فیلمبرداری آماده باشد.

فیلم «ددپول ۳» برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

تبلیغات
babha77JinxیوهانDARKSIRENHunTeR007IrNplay the bestvafadarmitia KaramazovAli_pxامیر حسینهادی صفاییامیرThe Beast Mastervitto corleoneشرکKhafiLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا