هاست پرسرعت
بازی

وال کیلمر علاقه‌مند به حضور دوباره در نقش بتمن است

وال کیلمر علاقه‌مند به حضور دوباره در نقش بتمن است

وال کیلمر در مصاحبه اخیر خود از علاقه‌اش به حضور دوباره در نقش بتمن گفته است.

وال کیلمر (Val Kilmer) بازیگری برجسته به شمار می‌رود که در کارنامه هنری خود سابقه بازی در نقش‌های بزرگی را دارد. حالا او در مصاحبه تازه خود از علاقه‌اش برای بازآفرینی دوباره برخی از این نقش‌ها گفته است.

این بازیگر در سال ۱۹۹۵ میلادی در فیلم بتمن تاابد (Batman Forever) نقش بروس وین یا بتمن را بازی کرده بود و این فیلم نیز تنها نقش‌آفرینی او در این نقش محسوب می‌شود. او در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است در آینده در یک حضور کوتاه بار دیگر نقش بتمن را بازی کند، جواب مثبت داده است.

در فیلم «بتمن تاابد» شوالیه تاریکی باید با دوچهره با بازی تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) و همچنین ریدلر با بازی جیم کری (Jim Carrey) روبه‌رو می‌شد و این در حالی بود که دیک گریسون با بازی کریس اوکانل (Chris O’Donnell) را تحت حمایت خودش داشت. این فیلم با نقدهای متوسطی از سوی منتقدان و بینندگان روبه‌رو شد اما نقش‌آفرینی وال کیلمر مورد پسند طرفداران قرار گرفته بود.

تبلیغات

وال کیلمر همچنین در سال ۱۹۹۵ میلادی در فیلمی دیگری به نام مخمصه (Heat) بازی کرده بود. حالا که صحبت‎‌هایی در مورد ساخت فیلم «مخمصه ۲» به گوش می‌رسد، وال کیلمر از علاقه‌اش به حضور در این فیلم تازه خبر داده است.

او در فیلم اول با کارگردان مایکل مان (Michael Mann) همکاری کرده بود و حالا نیز دوست دارد تا در دنباله این فیلم بار دیگر با این کارگردان همکاری داشته باشد. کتاب «مخمصه ۲» به چاپ رسیده و مایکل مان نیز در مصاحبه اخیر خود از تمایلش به ساخت اقتباسی بر اساس این کتاب گفته است.

با اینکه ول کیلمر از علاقه‌اش به حضور دوباره در نقش بتمن و فیلم «مخمصه ۲» گفته اما باید گفت که این بازیگر فعلا درگیر سرطان حلق است و صحبت کردن برای او بسیار دشوار است. البته با این وجود، او توانست در فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) بار دیگر نقشش به عنوان آیس را بازآفرینی کند و حضور کوتاه دلنشینی را برای بیننده‌ها رقم بزند.

منبع: movieweb

meysambآقای معترضامیر حسین

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا