هاست پرسرعت
بازی

واکنش آنا د آرماس به حواشی رده سنی فیلم Blonde

واکنش آنا د آرماس به حواشی رده سنی فیلم Blonde

ستاره فیلم Blonde نسبت به حواشی رده سنی این اثر واکنش نشان داده و حساسیت‌های به وجود آمده را مورد انتقاد قرار داده است.

یکی از آثار پر سر و صدای چند سال اخیر سینما، Blonde با هنرنمایی آنا د آرماس (Ana de Armas) در نقش مرلین مونرو (Marilyn Monroe) می‌باشد. اثری که توسط کمپانی نتفلیکس تهیه شده و افراد زیر 17 سال به هیچ عنوان حق تماشای آن را نخواهند داشت. همین مسئله رده سنی موجب شده تا حواشی زیادی حول محور فیلم بیوگرافی مرلین مونرو شکل بگیرد که واکنش ستاره این اثر را در پی داشته است.

او در پی آخرین مصاحبه خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام نموده که:

متوجه نمی‌شوم که دلیل این حواشی چیست. می‌توانم تعداد زیادی فیلم مختلف را نام ببرم که محتوای بزرگ‌سالانه‌ خیلی بیشتری نسبت به فیلم Blonde دارند ولی هیچ حواشی یا انتقاداتی نسبت به آن‌ها پیش نیامده است. ما داستان زندگی مرلین مونرو را باید به همان شکلی به تصویر بکشیم که در واقعیت رخ داده است و این مسئله نیاز به پرداخت متفاوتی دارد که نیازمند رده سنی بالایی می‌باشد.

تبلیغات

این فیلم بیوگرافی که توسط اندرو دامینیک (Andrew Dominik) کارگردانی شده است، میزبان حضور بازیگرانی همچون آدرین برودی (Adrien Brody)، بابی کاناوله (Bobby Cannavale)، جولیان نیکلسون (Julianne Nicholson)، توبی هاس (Toby Huss) و سارا پکستون (Sara Paxton) بوده و به عنوان یکی از آثار مورد انتظار سینما شناخته می‌شود که سینماگران منتظر هستند تا ببینند آیا می‌تواند در فصل جوایز خوش بدرخشد یا خیر!

فیلم Blonde در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) از طریق سرویس نتفلیکس برای مخاطبین در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: هالیوود ریپورتر

DARKSIRENSoLTaNNyxweعلیSky ManTHEVILmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا