هاست پرسرعت
بازی

واکنش تند نویسنده سریال The Witcher نسبت به خروج هنری کویل

واکنش تند نویسنده سریال The Witcher نسبت به خروج هنری کویل

نویسنده سریال فانتزی و حماسی The Witcher نسبت به خروج هنری کویل از این مجموعه پس از پایان فصل سوم واکنش نشان داده است.

تبلیغات

ساخت اقتباس از آثار ادبی مشهور جهان همیشه مخالفین و موافقین خود را داشته و هیچ اثری نتوانسته تا رضایت تمام و کمال مخاطبین خود را جلب نماید و این مسئله درباره اقتباس تلویزیونی کمپانی نتفلیکس از رمان‌های The Witcher (ویچر) نیز صدق می‌کند. اقتباسی که تاکنون ۳ فصل از آن در دسترس مخاطبین قرار گرفته و به سبب جدا کردن مسیر خود از کتاب‌های آندری ساپکوفسکی با واکنش‌های شدیداً تندی مواجه بوده تا جایی که بازیگر نقش گرالت از ریویا یعنی هنری کویل نیز تصمیم به جدایی از آن گرفته است.

تفاوت روایت اقتباس کمپانی نتفلیکس با رمان‌های ویچر به حدی زیاد بوده تا جایی که هنری کویل در سال گذشته طی خبری جنجالی اعلام نمود که پس از پایان فصل سوم از این مجموعه کناره‌گیری خواهد کرد تا لیام همسورث جایگزین او شده و ایفای نقش گرالت را بر عهده بگیرد. این مسئله سبب شد تا شایعات بسیاری منتشر شود که ادعا داشتند هنری کویل از در پیش گرفتن چنین مسیری و عدم پایبندی به رمان‌های آندری ساپکوفسکی ناراضی بوده و همین مسئله باعث جدایی وی از سریال شده است.

این حواشی و شایعات در نهایت واکنش نویسنده و تهیه‌کننده سریال ویچر یعنی خاویر گریلو را در پی داشته تا از مسیر در پیش گرفته شده و فیلم‌نامه این مجموعه به دفاع بپردازد.

خطاب به کسانی که ادعا می‌کنند ما کتاب‌ها را نخوانده و به آن‌ها احترام نگذاشته‌ایم، باید عرض کنم که پیش نویس نویسندگان این کتاب در صفحه ۳۰۶ در جایی جریان دارد که شخصیت دیکسترا با یک چاقو به سمت گرالت نشانه رفته است. ما به عنوان کسانی که در پشت صحنه حضور داریم، می‌دانیم که واقعاً چه اتفاقی به وقوع پیوسته است.

باید بگویم که به صورت کاملاً ۱۰۰ درصدی به این پروژه و رئیسم متعهد خواهم بود.

واکنش نه چندان دوستانه نویسنده سریال The Witcher می‌تواند شرایط را برای آینده این مجموعه بیش از پیش دشوار نماید و خشم طرفداران ویچر و هنری کویل را در پی داشته باشد. در حالی که هنوز علت خروج هنری کویل از این مجموعه فاش نشده است اما دیگر فصل سوم پایان یافته و دلیل آن هر چه که باشد، اهمیتی نخواهد داشت.

منبع: کولایدر

تبلیغات
nobody𝙽𝚒𝚖𝚊 𝚂𝚑𝚊𝚖𝚜The Red DevilLove GameEzio (Spider-Man Edition)HunTeR007IrNM.MTKieblackmeysamb❤GOD OF WAR❤Gubarushعموی Jack Marstonunitedpriesth00manDARKSIRENnaryhdgreatRsefirot2011more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا