هاست پرسرعت
بازی

واکنش تند نیل گیمن به حواشی نژادپرستانه Rings Of Power

واکنش تند نیل گیمن به حواشی نژادپرستانه Rings Of Power

نیل گیمن که به عنوان خالق سریال The Sandman شناخته می‌شود، نسبت به حواشی نژادپرستانه سریال Rings of Power واکنش نشان داده است.

مانند هر فیلم و سریال دیگری که طی چند سال اخیر در دسترس مخاطبین قرار گرفته، سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power نیز به دلیل انتخاب بازیگران سیاه پوست با حواشی گسترده‌ای مواجه گشته است. به همین نیز خالق سریال The Sandman یعنی نیل گیمن (Neil Gaiman) نسبت به این حواشی واکنش نشان داده است؛ زیرا مجموعه وی نیز میزبان انتقادات زیادی درباره این مسائل بوده است.

سریال جدید آمازون اقتباس خط به خطی از داستان‌های جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien) نبوده و با تغییراتی در تاریخ سرزمین میانه، روایت جدیدی را حول محور حلقه‌های قدرت و سائورون ایجاد کرده است. با این حال حضور موجوداتی مانند هارفوت‌ها و الف‌های سیاه پوست باعث حواشی گسترده‌ای شده و نیل گیمن نیز در صفحه توییتر خود نسبت به آن‌ها واکنش تندی نشان داده است:

تالکین در داستان‌های خود، هارفوت‌ها را موجوداتی توصیف کرده که از پوستی نسبتاً قهوه‌ای برخوردار هستند. بنابراین به عقیده من، افرادی که این حواشی را ایجاد کرده‌اند یا نژاد پرست بوده و یا حتی یک خط از کتاب‌های تالکین را مطالعه نکرده‌اند.

تبلیغات

سریال حلقه‌های قدرت که تازه کار خود را به عنوان یک مجموعه تلویزیونی طولانی مدت و پرهزینه آغاز کرده است، با حواشی زیادی مواجه شده که می‌تواند برای آینده آن گران تمام شود. این اتفاق برای سریال جدید نتفلیکس تحت عنوان The Sandman نیز صادق بوده زیرا عوامل این مجموعه تلویزیونی تغییرات گسترده‌ای را حول محور جنیست‌ شخصیت‌های آن ایجاد کرده‌اند.

در هر حال باید صبر کرد و دید که آمازون چه مسیری را برای وقایع سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در نظر خواهد گرفت.

منبع: مووی‌وب

Emad-MartianعلیHerfeiymeysambپین هدpeyman3Pashmak..darhalkhabJohan LiebertHunTeR007IrNjokerSoLTaNlevinesefirot2011AMIR WAZOWSKIعمو فیل کبیرTlou part 2 game of the centuryHossein82NKHEDER_Pro_GamerChris redfieldReversepointmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا