هاست پرسرعت
بازی

واکنش نازنین بنیادی به روند سریال The Rings of Power

واکنش نازنین بنیادی به روند سریال The Rings of Power

نازنین بنیادی که به عنوان یکی از ستارگان سریال The Rings of Power شناخته می‌شود، نسبت به روند سریال و شخصیت خود واکنش نشان داده است.

سریال پرهزینه آمازون به نام The Lord of the Rings: The Rings of Power علی‌رغم تمامی انتقادات و حواشی که دریافت کرده است، تا به الان 5 قسمت را پشت سر گذاشته و تنها 3 قسمت تا پایان فصل نخست فاصله دارد. در حالی که در سمت دیگر سرزمین میانه شاهد لشکرکشی گالادریل با هنرنمایی مورفید کلارک (Morfydd Clark) هستیم، شخصیت برونوین با هنرنمایی نازنین بنیادی (Nazanin Boniadi) سرنوشت کاملاً متفاوتی را دنبال می‌نماید.

داستان‌های نوشته شده توسط جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien) همواره درباره شخصیت‌های غیرمنتظره‌ای است که در برابر نیروهای تاریکی ایستاده و وقایع حماسه‌انگیزی را رقم می‌زنند. در سریال حلقه‌های قدرت نیز شخصیت برونوین با چالش‌های هیجان‌انگیزی روبرو بوده و حال نیز نازنین بنیادی نسبت به اهداف او واکنش نشان داده است:

زمانی که برای نخستین‌بار با این شخصیت روبرو می‌شوید، مادری درمانگر را پیدا می‌کند که ارتباط ممنوعه‌ای را با یک الف تجربه می‌کند و همین مسئله باعث شده تا از هم‌نوعان خود طرد بشود.

تبلیغات

برونوین شخصیت دلسوزی است که در زمان مناسب می‌تواند جسارت‌های بسیاری از خود نشان بدهد. او به هیچ عنوان آمادگی رهبر شدن را نداشته است، با این حال وقایعی رقم می‌خورد که مجبور می‌شود تا مردم جنوب سرزمین میانه را برای مقابله با شرارت‌های سائورون گرد یکدیگر متحد نماید.

اجداد شخصیت برونوین و باقی مردم جنوب سرزمین میانه به دلیل هم‌پیمانی با مورگوث همیشه طرد شده و مورد نفرین باقی نژادها قرار گرفته‌اند. با این حال او سعی دارد تا گذشته نیاکان خود را جبران کرده و در مسیر متفاوتی قدم بگذارد. با توجه به این که خود به عنوان فعال حقوق بشر فعالیت می‌کنم، به راحتی می‌توانم با شخصیت برونوین ارتباط برقرار نمایم.

با توجه به این که روند سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power تاکنون بسیار کند و آرام پیش رفته است، از قسمت ششم باید برای رقم خوردن وقایع بسیار هیجان‌انگیزی آماده باشیم که می‌تواند مسیر سریال را کاملاً دگرگون نماید.

منبع: کولایدر

GidoraAhmad_TRعلیEzio Auditore da Firenzemeysambata.expressChris redfield

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا