هاست پرسرعت
بازی

واکنش ویل اسمیت نسبت به شب وحشتناک مراسم اسکار

واکنش ویل اسمیت نسبت به شب وحشتناک مراسم اسکار

ویل اسمیت نسبت به اتفاق حاشیه‌ساز جوایز اسکار واکنش نشان داده و آن را شبی وحشتناک قلمداد کرده است.

ویل اسمیت (Will Smith) یکی از بازیگران بزرگ سینما می‌باشد که آثاری به یاد ماندنی از خود بر جای گذاشته است. با این حال در شبی که او برای ایفای نقش در فیلم King Richard برنده جایزه اسکار شد، اتفاقی شوکه‌کننده و بسیار تلخ به وقوع پیوست که آینده بازیگری او را می‌توانست برای همیشه به نابودی بکشاند.

حال او در تازه‌ترین مصاحبه خود با ترور نوآ (Trevor Noah) نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و آن واقعه را “شبی وحشتناک” خطاب کرده است.

همانطور که می‌توانید تصور کنید آن شب بسیار وحشتناک پیش رفت. راستش در پایان آن روز کنترل خودم را از دست دادم. تمام آن اتفاقات شوم در یک لحظه به وقوع پیوست و من واقعاً شرمسار هستم. هیچ توضیحی نمی‌تواند رفتار من را توجیه کند ولی باید صراحتاً بگویم که شخصیت من آن چیزی نیست که آن شب مشاهده کردید.

تبلیغات

در جریان نود و چهارمین مراسم جوایز اسکار، پس از شوخی کریس راک (Chris Rock) با همسر ویل اسمیت، او به روی صحنه رفت و سیلی بسیار محکمی به گوش راک زد. اتفاقی که دید عموم را نسبت به وی برای همیشه تغییر داد و واکنش‌های تند سینماگران را نیز در پی داشت. حرکت ناشایست ویل اسمیت باعث شد که حضور او در طی یک دهه آینده در مراسم اسکار منع شده و اجازه ورود به آن را نداشته باشد.

با وجود این که به نظر می‌رسید آینده حرفه‌ای ویل اسمیت برای همیشه رو به نابودی قرار گرفته باشد، اما به مرور شاهد کنار آمدن کمپانی‌های فیلم‌سازی و سینماگران با این واقعه می‌باشیم. مسئله‌ای که می‌تواند ویل اسمیت را از نادیده گرفته شدن توسط هالیوود نجات دهد.

منبع: مووی‌وب

Invisible bearded userDARKSIRENOld blacksmithEA GAMERChris redfieldPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Tlou part 2 game of the centuryDota2امیرghost

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا