هاست پرسرعت
بازی

وبسایت GOTY گیمفا راه‌اندازی شد؛ جمع‌آوری جوایز بازی سال در سرتاسر گیمینگ

وبسایت GOTY گیمفا راه‌اندازی شد؛ جمع‌آوری جوایز بازی سال در سرتاسر گیمینگ

مبحث بهترین بازی سال یا به طور خلاصه، “GOTY”، همیشه برای گیمرها جذاب بوده و بحث‌های داغی حول آن شکل گرفته است؛ حتی اگر برای بسیاری چندان قابل استناد نباشد. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم جوایز GOTY اعطا شده از سوی وبسایت‌های مختلف را در یک منبع برای شما جمع‌آوری کنیم.

پیش از این، وبسایت‌هایی مانند GOTYpicks و Gameawards.net محلی برای جمع‌آوری جوایز بودند، اما هر دو این صحنه را ترک کردند و حالا ما تصمیم گرفتیم که ادامه‌دهندۀ مسیر با قوانین اصلاح شده و متمرکزتر باشیم.

شما با کلیک روی دکمۀ زیر، به وبسایت goty.gsxr.ir منتقل خواهید شد:

وبسایت GOTY.gsxr

در صفحۀ “Home”، سال‌های مختلف فهرست‌بندی شده‌اند؛ با کلیک روی هر کدام، وارد صفحۀ مربوطه خواهید شد که شامل فهرست رتبه‌بندی شدۀ بازی‌ها از لحاظ بیشترین تعداد «جایزۀ بازی سال» می‌شود. همچنین، نام وبسایت‌ها نیز ذکر شده که با کلیک روی هر کدام از آن‌ها، وارد صفحۀ اهدای جوایز آن‌ها خواهید شد.

تبلیغات

دقت داشته باشید که وبسایت تکمیل نشده است و شکل ظاهری آن بهبود پیدا خواهد کرد. همچنین، قابلیت‌هایی مثل Night Mode نیز به آن اضافه خواهد شد. قوانین حول انتخاب GOTY، نسخۀ اصلاح شدۀ وبسایت‌های قدیمی‌تر است که در قسمت Guidelines می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید؛ اما در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنم:

  • رای‌گیری‌ها در کامیونیتی‌هایی که امکان ساخت ایمیل مجانی به مخاطب خود می‌دهند، به عنوان Reader’s Choice محاسبه نمی‌شود.
  • وبسایت‌هایی که روی یک پلتفرم تمرکز دارند محاسبه نخواهند شد؛ منظور منابعی هستند که عناوین اختصاصی پلتفرم‌های دیگر را نقد و بررسی نمی‌کنند و تنها روی بازی‌های چند پلتفرمی و عناوین انحصاری پلتفرم خود تمرکز دارند.
  • جوایز اهدا شده تنها از 15 اکتبر و بعد از آن ثبت می‌شوند و جوایزی که پیش از این تاریخ اهدا شده‌اند محاسبه نخواهند شد.
  • رسانه‌هایی که توسط یک شخص اداره می‌شوند (یا سایت‌هایی که بخش گیمینگ آن‌ها توسط یک فرد اداره می‌شود) محاسبه نخواهند شد؛ همچنین، از سال 2022، فهرست‌های Top 10 و جوایزی که توسط یک شخص از اعضای تحریریه سایت اهدا شده باشند، محاسبه نخواهند شد. بهترین بازی سال یا TOP 10 باید توسط دو یا چند نفر از اعضای تحریریه یک سایت انتخاب شده باشد.
وبسایت GOTY gsxr راه‌اندازی شد؛ جمع‌آوری جوایز بازی سال در سرتاسر گیمینگ
  • با وجود رعایت قوانین، ثبت جوایز با همکاری انجمن ریست‌اِرا (ResetERA) انجام می‌شود که سال‌ها با توجه به بازخورد مخاطب‌ها قوانین را بهبود داده است.

سال‌های 2019، 2020 و 2021 به طور کامل ثبت شده‌اند و سال 2022 با توجه به جوایز اهدایی هر ساعت به‌روز می‌شود. سال‌های پیش از 2019 به مرور زمان اضافه خواهند شد. دقت داشته باشید که تا آوریل سال بعد، اهدای جوایز هر سال ادامه دارد.

هر سوالی در رابطه با این شاخۀ جدید از gsxr دارید، در بخش کامنت‌ها مطرح کنید.

ata.expressJailor70Cirilla RiannonArmageddonبهزاد سالمیNathan Drakeشبح gsxr 🏴Ezio Auditore da FirenzeLonesome guyVisible bearded manGrandWardenSami 227FashanMahyarMsmBehzaaadDaniyal BleszinskiArmin Ezati...Eternal...77Behzad gotrymore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا