هاست پرسرعت
بازی

ویدیویی از جدیدترین فیلم باربی نتفلیکس منتشر شده است

ویدیویی از جدیدترین فیلم باربی نتفلیکس منتشر شده است

جدیدترین ویدیو منتشر شده از فیلم جدید باربی، «Barbie Mermaid Power»، تغییر شخصیت‌ها به پری دریایی را نشان می‌دهد.

قبل از انتشار انیمیشن «Barbie Mermaid Power»، نتفلیکس ویدیویی از این فیلم منتشر کرده است که تبدیل شدن باربی به پری دریایی را نشان می‌دهد. در این ویدیو باربی و دوستانش برای یک ماجراجویی موزیکال زیر اقیانوس آماده می‌شوند. این انیمیشن یکم سپتامبر (10 شهریور) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

خلاصه فیلم «Barbie Mermaid Power»:

تبلیغات

به باربی «بروکلین» رابرتز، باربی «مالیبو» رابرتز و خواهرانش اسکایپر، استیسی و چلسی در یک ماجراجویی زیر آب بپیوندید تا به پری دریایی تبدیل شوند تا به نجات جهان پاسیفیکا کمک کنند. در «Barbie Mermaid Power»، باربی و باربی توسط آیلا، از فیلم «Dolphin Magic»، احضار می‌شوند تا در یک سری چالش‌هایی که برای یافتن قدرت‌های درونی‌شان طراحی شده‌اند، به عنوان نگهبان نیروی زیر آب با هم رقابت کنند. از طریق این مسابقات، آنها متوجه می‌شوند که آیا آنها پری دریایی زمین، هوا، آب یا آتش هستند، در حالی که دوستان جدیدی از نوع حیوانات و پری دریایی پیدا می‌کنند. در این داستان ماجراجویی و شجاعت، باربی و خانواده‌اش به‌طور مستقیم تجربه می‌کنند که تعادل بین جهان‌های بالا و پایین دریا چگونه است و در مسیر یافتن قدرت‌های درونی‌شان درسی می‌آموزند.

کمپانی متل، اعلام کرده است که در کنار فیلم «Barbie Mermaid Power» محتوای باربی زیادی از جمله سریال «Barbie: Life in the City» را برای طرفداران آماده کرده است. این سریال پانزدهم سپتامبر (24 شهریور) در یوتوب منتشر خواهد شد و بیشتر بر روی شخصیت بروکلین تمرکز خواهد کرد. فیلم «Barbie: It Takes Two Part 2» نیز در دست ساخت است و گمان می‌رود پاییز امسال منتشر شود. فیلم لایواکشن باربی نیز با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در دست ساخت است و سال 2023 منتشر می‌شود.

ویدیو جدید باربی را از اینجا تماشا کنید

منبع: مووی‌وب

snowgirlsauronEmperor Nima ShamsmeysambEmad-MartianAli G_Hموایsamulمتین

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا