هاست پرسرعت
بازی

ویدیویی تازه از انیمیشن Puss In Boots: The Last Wish منتشر شد

ویدیویی تازه از انیمیشن Puss In Boots: The Last Wish منتشر شد

به تازگی ویدیویی از انیمیشن Puss In Boots: The Last Wish منتشر شده که گربه چکمه‌پوش را نشان می‌دهد.

انیمیشن گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss In Boots: The Last Wish) جدیدترین انیمیشن از کمپانی یونیورسال به شمار می‌رود که دنباله‌ای بسیار مورد انتظار برای انیمیشن اول «گربه چکمه‌پوش» محصول سال ۲۰۱۱ میلادی محسوب می‌شود.

به تازگی ویدیویی از انیمیشن «گربه چکمه‌پوش ۲» منتشر شده که شخصیت اصلی داستان با صداپیشگی آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) را نشان می‌دهد که در حال صداپیشگی است و صحبت‌های دلنشین و صداهای گوش‌نوازی را برای مخاطبان و طرفداران به ارمغان می‌آورد.

در ادامه این ویدیوی کوتاه منتشر شده از انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» شخصیت تازه این فیلم نیز معرفی می‌شود که یک سگ دست و پا چلفتی به نام پرو با صداپیشگی هاروی گویلن (Harvey Guillén) است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده یا دانلود کنید.

تبلیغات
تماشای تریلر

جوئل کرافورد (Joel Crawford) و ژانوئل مرکادو (Januel Mercado) به صورت مشترک وظیفه کارگردانی انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» را در دست دارند. آن‌ها قبلا در انیمیشن غارنشینان: عصر جدید (The Croods: A New Age) با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

از جمله دیگر صداپیشه‌های حاضر در انیمیشن «گربه چکمه‌پوش ۲» می‌توان به فلورنس پیو (Florence Pugh)، سلما هایک (Salma Hayek)، جک هورنر‌ (Jack Horner)، جان مولانی (John Mulaney)،‌ اولیویا کولمن (Olivia Colman) و ری وینستون (Ray Winstone) اشاره کرد.

انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» قرار است در تاریخ ۹ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: comingsoon

Parham_ShEl Diabloامیرامیر حسینDARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا