هاست پرسرعت
بازی

ویدیوی تازه سریال The Witcher: Blood Origin

ویدیوی تازه سریال The Witcher: Blood Origin

به تازگی ویدیویی از سریال The Witcher: Blood Origin منتشر شده که یکی از شخصیت‌های اصلی را معرفی می‌کند.

سریال ویچر: منشاء خون (The Witcher: Blood Origin) اثری تازه از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که اتفاقات آن ۱۲۰۰ سال قبل از اتفاقات سریال «ویچر» جریان دارد و توسط دکلن د بارا خلق شده است.

سریال «ویچر: منشاء خون» قرار است به رویداد ادغام جهان‌ها بپردازد، رویدادی که باعث شده تا جهان انسان‌ها، هیولاها و الف‌ها با یکدیگر ادغام شوند. در این سریال، داستان سه جنگجو روایت می‌شود که سعی در مقابله با یک امپراتور بسیار قدرتمند دارند.

یکی از همین جنگجوها نیز آیلی نام دارد که سوفیا براون نقش آن را بازی می‌کند. به تازگی ویدیویی از سریال «ویچر: منشاء خون» منتشر شده که به شخصیت آیلی می‌پردازد و صحنه‌های مختلفی از سریال را به نمایش در می‌آورد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده یا دانلود کنید.

تبلیغات
دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

در این ویدیوی تازه منتشر شده برای سریال «ویچر: منشاء خون» آشکار می‌شود که آیلی جنگجویی است که خانواده و قبیله خودش را رها کرده و به دیگر جنگجویان پیوسته است. او از انجام این کار پیشمان است ولی اکنون در سفری به دنبال خودشناسی است.

دو جنگجوی دیگر اصلی سریال «ویچر: منشاء خون» نیز شیان با بازی میشل یئو و فال با بازی لارنس اوفرین هستند که در این ویدیوی تازه نیز به تصویر کشیده شده‌اند.

اولین فصل از سریال «ویچر: منشاء خون» شامل چهار قسمت در تاریخ ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

منبع: کولایدر

GERALTهادی صفاییChris redfieldXERXES

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا