هاست پرسرعت
بازی

ویدیوی جدیدی از گیم‌‌پلی بازی Scorn منتشر گردید

ویدیوی جدیدی از گیم‌‌پلی بازی Scorn منتشر گردید

استودیوی اب سافتور (Ebb Software) و شرکت کپلر اینتراکتیو (Kepler Interactvie) ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Scorn را به اشتراک گذاشتند.

بر اساس توضیحات شرکت کپلر، ویدیوی جدید گیم‌پلی Scorn به بخش‌های ابتدایی بازی ارتباط دارد و بازیکنان با شخصیت اصلی آشنا می‌شوند. بازیکنان بدون هیچ‌گونه راهنمایی، در درون دنیای بازی به پیشروی ادامه می‌دهند، با ابزارهای عجیب و غریب خود را مجهز نموده و یک معمای عجیب را حل می‌کنند.

بازی Scorn در سال 2020 به صورت رسمی معرفی گردید. این بازی وحشت و بقا از دید اول شخص، بر پایه‌ی ایده‌ی «پرتاب شدن به دنیا» و با الهام از کارهای اچ.آر گایگر (H.R Giger) طراحی شده است. بازیکنان باید در یک دنیای عجیب، مناطق مختلف به هم پیوسته را به صورت غیرخطی کشف کنید. محیط ناآرام بازی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و هر مکان شامل مضمون، معما و کاراکتر خاص خود است که در ایجاد جهانی منسجم، جدایی‌ناپذیر هستند.

تبلیغات

چندی پیش اعلام شد که بازیکنان برای به پایان رساندن بازی Scorn بین 6 الی 8 ساعت زمان نیاز خواهند داشت و همچنین توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که این عنوان اثری AA خواهد بود.

بازی Scorn در تاریخ 29 مهر 1401 (21 اکتبر 2022) در دسترس دارندگان ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. این بازی از روز اول انتشار بر روی سرویس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.

در پایان شما را به تماشای ویدیوی جدید 8 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Scorn دعوت می‌کنیم.

دانلود 720
دانلود 1080
تاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)vahid gamerامیر حسینmeysambعلیDARKSIRENEllie TerminatorKinorasasaAminTSLChiefmarioiv بهترین گیم تاریخ با اختلافKnightM.MTBahramsonyAshen undead the bearerKurosThe Outsiderجیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»ETERNAL_MAN (از بن بازگشته)more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا