هاست پرسرعت
بازی

ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد

ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد

وب‌سایت IGN به‌تازگی یک ویدیوی 10 دقیقه‌ای از گیم‌پلی ساخته‌ی جدید استودیوی تیم نینجا، یعنی بازی Wo Long: Fallen Dynasty را منتشر کرده است.

تبلیغات

تریلر جدید Wo Long: Fallen Dynasty مبارزات و کاوش در جهان این بازی را نمایش می‌دهد. بر اساس این ویدیو، به نظر می‌رسد بازی مذکور چالش‌های زیادی را در مکانیک‌های رزمی خود به همراه خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند از طیف وسیعی از سلاح‌ها در مبارزات سریع و دیوانه‌وار استفاده نمایند که هر کدام از این سلاح‌ها ویژگی‌های خشونت‌آمیز خود را ترکیب می‌کنند. برخی از باس‌فایت‌های حماسی نیز در این ویدیو نمایش داده می‌شوند و همچنین روی اکتشاف قهرمان داستان در منطقه‌ای به نام Mount Tianzhu تمرکز دارد.

از سوی دیگر، بازی اکشن نقش‌آفرینی Wo Long: Fallen Dynasty به دلیل داشتن موارد خشونت‌آمیز رده‌بندی سنی بالای 17 سال (+Mature 17) را از سوی سازمان ESRB دریافت کرده است. در این اثر بازیکنان در نقش یک سرباز شبه نظامی قرار می‌گیرند که خود را در میانه نبردی برای بقا در برابر نیروهای شیطانی یک جادوگر تاریک می‌بینند. شمشیرها، نیزه‌ها، جادو، شیاطین و هنرهای رزمی چینی به وفور وجود دارند و به نظر می‌رسد این بازی برای افرادی که طرفدار عناوین نقش‌آفرینی با مضمون دارک فانتزی هستند، جذاب خواهد بود.

در قسمت زیر می‌توانید ویدیوی جدید منتشر شده از گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty را مشاهده کنید.

دانلود 720
دانلود 1080

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 12 اسفند 1401 (3 مارس 2023) در دسترس دارندگان ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت و همچنین از روز اول انتشار برای مشترکان سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
Amir :))RpgFanDARKSIRENOda nobunagaهادی صفاییPARASITE EVE 2red-eyed Banished KnightPashmak..darhalkhabO2Haj ClankEl DiabloEllie TerminatorBehzaaadDaniyal BleszinskiREZAGAMERrekt0roAhmad_TRZ23OR0Oموز سخنگو🤘Mohsenj74more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا