هاست پرسرعت
بازی

ویدیوی جدیدی از The Last of Us Remake لو رفت

ویدیوی جدیدی از The Last of Us Remake لو رفت

تصاویر بیشتری از بازسازی The Last of Us به صورت آنلاین لو رفته است.

به‌نظر می‌رسد که بی‌کفایتی مسئولین ناتی داگ تمام ندارد! کات‌سینی که در توییتر در حال پخش است، صحنه‌ای را در میانه‌های بازی نشان می‌دهد که به دلیل اسپویل، آن را به وضوح نشان نمی‌دهیم. حدس زده می‌شود که گیم‌پلی، مربوط به نسخه اولیه بازی است، زیرا برخی از عناصر بصری مانند نورپردازی با گیم‌پلی رسمی منتشر شده متفاوت است.

لو رفتن پیاپی اطلاعات، قبل از معرفی رسمی بازی The Last of Us Part 1، سازندگان را تحت تاثیر قرار داد. نسخه بازسازی شده با قیمت 69.99 دلار، چیزی را ارائه می‌دهد که سونی آن را بازنگری کامل تجربه اصلی، دارای گیم پلی مدرن و کنترل‌های بهبود یافته می‌نامد. ناتی داگ اولین گیم پلی رسمی بازی را در ماه گذشته در قالب یک ویدئو 10 دقیقه‌ای به نمایش گذاشت. آرن مایر (Arne Meyer)، معاون رئیس ناتی داگ، پس از انتشار ویدیوی رسمی گفت:

لو رفتن اطلاعات واقعا بد است، به خصوص زمانی که ما درست در آستانه سقوط سهام هستیم. این اتفاق برای تیم‌هایی که قلبشان را برای ساختن چیزهای شگفت‌انگیز برای هواداران به کار بسته‌اند، بسیار ناامیدکننده است.

تبلیغات

ساموئل پرینس (Samuel Prince)، سردبیر ارشد ناتی داگ، احساسات مایر در مورد افشای اطلاعات را تکرار کرد:

این اتفاقات برای توسعه دهندگانی که به طور خستگی‌‌ناپذیر کار می‌کنند تا محصولات فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان بیاورند، بسیار آسیب‌رسان هستند. تولید، بازنگری، تایید، بومی‌سازی، شفاف‌سازی قانونی، درجه‌بندی سنی به اندازه کافی از ما زمان و انرژی زیادی می‌برد. با ما مهربان باشید!

این بازی در تاریخ 11 شهریور 1401 (2 سپتامبر 2022) منتشر می‌شود و بعدها برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد. یکی از توسعه‌دهندگان ناتی داگ اخیرا اظهار داشت که پروژه آینده این شرکت بسیار نزدیک است. شما می‌توانید در imgur ویدیو لو رفته را تماشا کنید.

❤GOD OF WAR❤EMPEROR NIMA SHAMSUMK3Invisible bearded userPlayground GamesEllie TerminatorعلیSackboyZima _bluemeysambامیر گیمرmohammad reza gamerJonah hexDARKSIRENTlou part 2 game of the centuryامیر حسینDr.PyroThe Outsiderتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)sorenamore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا