هاست پرسرعت
بازی

ویدیوی جدید God of War Ragnarok به قابلیت‌های دسترسی اختصاص دارد

ویدیوی جدید God of War Ragnarok به قابلیت‌های دسترسی اختصاص دارد

بازی مورد انتظار God of War Ragnarok در زمان عرضه شامل 60 قابلیت دسترسی می‌شود که روی بینایی، شنوایی، مهارت جابه‌جایی و درک محیط تمرکز دارند.

در قالب بخشی از پوشش گیم‌اینفورمر از God of War Ragnarok، شاهد سیستم مبارزات و قلمروی جدیدی از این عنوان بودیم، اما حالا قابلیت‌های دسترسی مختلف این عنوان به تصویر کشیده شده و اطلاعاتی از آن در دسترس قرار گرفته است. اوایل امسال سانتا مونیکا (Santa Monica)، سازندۀ بازی، تایید کرد که Ragnarok با 60 قابلیت دسترسی کلیدی منتشر خواهد شد که البته بسیاری از آن‌ها به لطف نسخۀ PC اثر قبلی به ارمغان آمده‌اند.

در ویدیوی تازه منتشر شده مشاهده می‌کنید که می‌توان پازل‌ها را به شکلی دیگر تجربه کرد. به عنوان مثال، زنگ‌های مربوط به پازل برای مدت بیشتری صدا می‌دهند. همچنین، این قابلیت وجود دارد که با کشیدن انگشت خود روی تاچ‌پد کنترلر دوال‌سنس، قابلیت‌های مختلفی مانند خشم اسپارتان (Spartan Rage)، بازگشت سریع و مواردی دیگر را تنظیم مجدد کنید.

تبلیغات

دسترسی‌های دیگری مانند نشانه‌های صوتی برای راهنمایی گیمر، دستیار جابه‌جایی دوربین و حالت‌های با کنتراست بالا نیز برای مخاطبین و اقلیت‌های مختلف در بازی وجود دارد.

دانلود 720
دانلود 1080

بازی God of War Ragnarok در تاریخ 18 آبان (9 نوامبر) سال جاری برای پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد.

M.MTHossein82NmeysambDARKSIRENKHEDER_Pro_GamerکاکاسنگیKurosOld blacksmithPARASITE EVE 2FINNInvisible bearded user❤GOD OF WAR❤Zima _blueبهزاد سالمی❾❻︵✎﹏ȏṃıԀPouyaمتینAlbertیوهان@alistarmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا