هاست پرسرعت
بازی

ویدیو: از بازی Firewall Ultra برای PS VR2 رونمایی شد

ویدیو: از بازی Firewall Ultra برای PS VR2 رونمایی شد

بازی شوتر اول شخص Firewall Ultra به صورت انحصاری برای هدست PS VR2 انتشار خواهد یافت و تریلر رونمایی این عنوان نشان از حالت‌های تک نفره و چندنفره دارد.

استودیوی فرست کانتکت اینترتینمنت (First Contact Entertainment) از بازی جدید خود که برای هدست واقعیت مجازی PS VR2 در حال توسعه است، با یک تریلر رونمایی کرد. تریلر مذکور اشاره می‌کند که چندین حالت بازی در این عنوان وجود خواهد داشت؛ از جمله تک نفره و چند نفره.

داستان بازی Firewall Ultra پنج سال بعد از رویدادهای بازی اول جریان دارد. این بدان معناست که مکان‌ها و شخصیت‌های (Contractors) بازی اول نیز در این نسخه، دچار تحولاتی شده‌اند. همچنین، این سازنده تأیید کرده است که از سرورهای اختصاصی برای بازی Firewall Ultra استفاده خواهد شد.

تبلیغات

علاوه بر آن، در این تریلر به تعدادی از ویژگی‌های بازی اشاره می‌شود؛ از جمله پشتیبانی از تریگرهای تطبیق‌پذیر، تشخیص برخورد انگشتان، ردیابی چشم، بازخود هاپتیک، Foveated Rendering (رندر و جابه‌جایی فیزیکی بر اساس حرکات چشم)، زاویه دید 110 درجه، زمان بارگزاری سریع و 4K HDR.

همچنین بعد از انتشار بازی، با افزودن نقشه‌ها، شخصیت‌ها و سلاح‌های جدید، از آن پشتیبانی خواهد شد. بازی Firewall Ultra به صورت انحصاری برای PS VR2 در حال توسعه است.

در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از این بازی را دانلود یا تماشا کنید:

Invisible bearded userJavad.Starبهزاد سالمیHerfeiyKRATOSEFAN1HunTeR007IrNmeysambMax22A,shگیمری عادیناتی گادO2only play stationHamid_Death StrandingsamulAmirsadeqمتینMr.BadGuyامیر گیمرMohsenj74more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا