هاست پرسرعت
بازی

ویدیو: از کنترلر Elite Series 2 Core ایکس باکس رونمایی شد

ویدیو: از کنترلر Elite Series 2 Core ایکس باکس رونمایی شد

مایکروسافت سرانجام از کنترلر Elite Series 2 Core ایکس باکس رونمایی کرد. این مدل شامل رنگ مشکی و سفید می‌شود و حتی می‌توانید از طریق Xbox Design Lab مدل شخصی‌سازی آن را دریافت کنید.

این کنترلر جدید از نظر طراحی همان Elite Series 2 است، اما چند سخت‌افزار جانبی جدید را شامل می‌شود. نکتۀ قابل توجه این است که مدل سفید 50 دلار ارزان‌تر خواهد بود. شما در تاریخ 30 شهریور (21 سپتامبر) می‌توانید مدل مشکی را با قیمت 179.99 دلار و مدل سفید را با قیمت 129.99 دلار تهیه کنید. اگر از قبل کنترلر Elite Series 2 را خریداری کرده‌اید، می‌توانید پک سخت‌افزارهای جانبی مخصوص Core را با قیمت 59.99 دلار به دست بیاورید.

تبلیغات

بستۀ مدل سفید‌رنگ تنها شامل کنترلر، کابل USB-C و پوشش آنالوگ می‌شود، اما مدل مشکی قطعات بیشتری را در خود دارد که می‌توانید فهرست آن‌ها را در ادامه مطالعه کنید:

  • کیف (کیس) همراه
  • ایستگاه شارژ
  • 4 دکمۀ پشتی
  • 4 پوشش آنالوگ اضافه
  • یک D-Pad اضافه
ویدیو: از کنترلر Elite Series 2 Core ایکس باکس رونمایی شد

مدتی طولانی می‌شود که شایعاتی از این کنترلر سفید‌رنگ به گوش می‌رسد. یک کاربر ناشناس ویدیویی از بسته‌بندی آن به اشتراک گذاشته بود، اما حالا خبر رسمی آن‌ را می‌شنویم. از طرفی، خرده‌فروشی آمازون نیز زودهنگام این محصول را فهرست‌بندی کرده بود.

دانلود 720
دانلود 1080
vahid gamerعلیDARKSIRENKHEDER_Pro_Gamer❾❻︵✎﹏ȏṃıԀمتینRaminfarshadxجیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»recidivistsefirot2011چپ دست...Eternal...Amirhossein(بازرس)PorfosorsauronGAMER 1995mahdi12345Mr.BadGuyBahrammore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا