هاست پرسرعت
بازی

ویدیو: بازی غیررسمی Superman با آنریل انجین 5 عالی به نظر می‌رسد

ویدیو: بازی غیررسمی Superman با آنریل انجین 5 عالی به نظر می‌رسد

کانالی در یوتیوب ویدیویی منتشر کرده است از بازی غیررسمی Superman که با آنریل انجین 5 (Unreal Engine) توسعه یافته است و عالی به نظر می‌رسد.

تبلیغات

سوپرمن یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمانان تاریخ است و اگرچه شرکت برادران وارنر (Warner Brothers) در سالیان اخیر به بتمن (Batman) بیش‌تر بها داده است، اما محبوبیت او همچنان پابرجاست. با این حال اما، از سال 2006 و عرضه‌ی بازی Superman Returns تا کنون، هیچ استودیویی به سراغ ساخت بازی از این ابرقهرمان نرفته است.

با وجود شایعات مختلف مبنی بر در دست ساخت بودن یک بازی از سوپرمن و درخواست‌های بیشمار هواداران، اعلامی رسمی صورت نگرفته است. با این حال، با در نظر گرفتن فناوری‌های جدید و پیشرفت چشم‌گیر آن‌ها از سال 2006 تا کنون، ساخت بازی سوپرمن بیش از پیش جذاب به نظر می‌رسد.

موتور آنریل انجین 5 چندی پیش انتشار یافت و بازی‌سازان زیادی در حال استفاده از آن هستند. بسیاری از افراد نیز ایده‌های مختلف خود برای ساخت بازی را در این موتور پیاده می‌کنند. حال صفحه‌ی یوتیوبی به نام TeaserPlay از بازی سوپرمن خود که با استفاده از آنریل انجین 5 ساخته شده، ویدیویی منتشر نموده است. در این بازی سوپرمن می‌تواند نه تنها در متروپولیس (Metropolis)، بلکه در فضا و نزدیک به ماه نیز پرواز کند. بلندپروازی این ایده واضح است و اگر استودیویی بخواهد چنین عنوانی بسازد، هزینه‌های هنگفتی خرج آن می‌شود.

این ویدیو که کم‌تر از دو هفته از انتشار آن می‌گذرد و در این مدت بیش از یک میلیون بار دیده شده است، را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود 720
دانلود 1080

شایان ذکر است که این ابرقهرمان در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League که امسال منتشر می‌شود، حضور دارد اما قابل کنترل نیست. اگر راک استدی (Rocksteady) برای بازی بعدی خود به سراغ سوپرمن برود هم جذاب خواهد بود. به هر صورت، ساخت چنین عنوانی نیازمند مدت زمان بسیاری است.

تبلیغات
DARKSIRENUNCLE ARTURKianEnzeKRATOSEFAN1rekt0roیوهانSami 227GOD OF WARهادی صفاییPashmak..darhalkhabAhmad_TRسیلوستر استالونهArtin_Gamearsnowgirlامیرموز سخنگوAmir NASROLAHPOR (Fernando)SeroA.k_RockM.Khmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا