هاست پرسرعت
بازی

ویدیو جدیدی از پشت صحنه One Piece منتشر شد

ویدیو جدیدی از پشت صحنه One Piece منتشر شد

اقتباس یک اثر دوست‌داشتنی کار آسانی نیست، و نیازمند عوامل پرشوری است تا آن را وفادارانه بازسازی کنند.

تبلیغات

خوشبختانه، عوامل پشت صحنه اقتباس لایو اکشن One Piece محصول نتفلیکس بیشتر از ساخت یک اقتباس از داستان مانکی دی. لوفی و ​​دوستانش برای طرفداران قدیمی و جدید تلاش کرده‌اند.

درحالیکه تنها ۱۰ روز تا استریم این سریال مانده، ویدیو جدیدی از پشت صحنه سریال منتشر شده است و صحبت‌های بازیگران و سازندگان کلیدی این اقتباس از “محبوب‌ترین مانگای ماجراجویی دزدان دریایی” در جهان را به اشتراک گذاشته است.

در مصاحبه‌های پشت صحنه که قبل از اعتصاب SAG-AFTRA انجام شد، بازیگران احساسات خود را در مورد پیوستن به چنین پروژه مهمی با ایناکی گودوی، که نقش کاپیتان خدمه کلاه حصیری مانکی دی. لوفی را بازی می‌کند، به اشتراک گذاشته و ابراز امیدواری می‌کنند که سریال برای طرفداران قدیمی این داستان که به عنوان یک مانگا در سال ۱۹۹۷ شروع شد، قبل از اقتباس انیمه در سال ۱۹۹۹، و آنهایی که به تازگی دنیای ایچیرو اودا را برای اولین بار کشف کردند، جذاب خواهد بود.

امیلی راد، بازیگر نامی، ناوبر کلاه‌های حصیری، ماهیت «خانواده» سریال را می‌ستاید، در حالی که جیکوب رومرو، بازیگر تندرو اوسوپ، بر موضوع سریال برای دنبال کردن رویاهایتان تأکید کرد، هدفی که کلاه‌های حصیری را متحد می‌کند و لوفی را در جستجوی One Piece همراهی می‌کنند، در حالی که به دنبال اهداف خود هستند. پمت اوونز، شورانر سریال، در مورد وفادار ماندن به دیدگاه اودا و در عین حال آوردن داستان به یک مدیوم جدید صحبت می‌کند، احساسی که توسط تاز اسکایلار، که نقش سرآشپز کشتی سانجی را بازی می‌کند، تکرار می‌شود.

بازیگران و سازندگان سریال همچنین در مورد یافتن بازیگران مناسب برای تجسم نقش‌ها صحبت می‌کنند و اینکه هر کدام از کلاه‌های حصیری چقدر شبیه شخصیت‌شان هستند. از خوش‌بینی بی‌امان گودوی گرفته تا شادابی رومرو، شخصیت‌های آن‌ها شبیه نقش‌هایی هستند که برای بازی کردن به دنیا آمده‌اند. همچنین برای مکنیو، که با One Piece بزرگ شد و زورو همیشه شخصیت علاقه‌اش بود.

سریال وان پیس داستان مانکی دی‌ لوفی، مرد جوان مصممی است که تصمیم دارد گنج افسانه‌ای وان پیس را پیدا کند و پادشاه دزدان دریایی شود. در کنار او، زورو، نامی، اوسوپ و سانجی حضور دارند که هر کدام هدفی برای خود دارند. در طول راه، آنها توسط دزدان دریایی شرور و تفنگداران دریایی ترسناک محاصره می شوند که همه اینها خطری برای خدمه شاد Going Merry به همراه دارد.

سریال One Piece در تاریخ ۳۱ اوت از نتفلیکس نمایش داده می‌شود.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

منبع: کولایدر

تبلیغات
هیولاAdiGhost(شبح عادی)????Legend Killerوزغ (آنتی لگبت)WalleR (ستاد مبارزه با بازنشستگی سوسمار)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا