هاست پرسرعت
بازی

ویدیو: گیم‌پلی‌ای طولانی از بازی Black Myth: Wukong منتشر شد

ویدیو: گیم‌پلی‌ای طولانی از بازی Black Myth: Wukong منتشر شد

بازی Black Myth: Wukong، محصول ARPG و سولزلایک استودیوی گیم ساینس (Game Science)، قرار است در تابستان ۲۰۲۴ برای PS5 ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

تبلیغات

هفته گذشته در شب افتتاحیه مراسم گیمزکام (Gamescom Opening Night Live)، نگاه تازه‌ای به بازیِ امیدوارکنندۀ Black Myth: Wukong داشتیم و حال، تصاویر گیم‌پلی جدیدی برای این عنوان نیز در روزهای پس از آن منتشر شده است.

برای شروع، انویدیا (Nvidia) حدود پنج دقیقه از گیم‌پلی را آپلود کرده که مبارزه با چندین باس را به نمایش می‌گذارد و همچنین نشان می‌دهد که با پشتیبانی از DLSS 3، بازی روی رایانۀ شخصی چگونه خواهد بود.

در همین حال، IGN نیز حدود ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی را منتشر کرده است. این ویدیو مبارزات زیادی را در برابر انواع دشمنان به نمایش می‌گذارد – با کمی همپوشانی از فیلم انویدیا – و همچنین نشان می‌دهد که مکانیک‌های کاوش و پیشرفت بازی چگونه خواهند بود.

عنوان Black Myth: Wukong قرار است در تابستان ۲۰۲۴ برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC عرضه شود، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰
دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

AlihoseinmCatalystNemesisLa walkeria (Wotan)Dr.AliPARASITE EVE 2RED DEAD & STARFIELD ❌ مخالف بازنشستگی سوسمار ❌XerexplayJoel MorganSpider-Man𝕄𝕄𝔻 ℝ𝔼ℤ𝔸MahanAdlermgFARHADqp∞هیولاHalfLifeMasoud🤘Mohsenj74more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا