هاست پرسرعت
بازی

ویدیو: گیم‌پلی جدید Evil West فوق‌العاده به نظر می‌رسد

ویدیو: گیم‌پلی جدید Evil West فوق‌العاده به نظر می‌رسد

شاید نام بازی Evil West آنطور که باید و شاید مطرح نشده باشد، اما ویدیوهای منتشر شده از این بازی نوید یک عنوان جذاب و پر هرج و مرج را می‌دهند.

استودیوی فلایینگ وایلد هاگ (Flying Wild Hog) ویدیوی طولانی جدیدی را از گیم‌پلی بازی Evil West به اشتراک گذاشته که با استقبال بسیاری از گیمرها طرف شده است. این عنوان شوتر سوم شخص در تاریخ 1 آذر 1401 (22 نوامبر 2022) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.

در این بازی، شما به عنوان یک مامور مخفی شکارچی خون‌آشام‌ها، آخرین امید بشریت برای نابودسازی خطراتی هستید که در سایه‌ها کمین کرده‌اند. شخصیت اصلی داستان که یک ابرقهرمان غرب وحشی محسوب می‌شود، با هیولا‌ها و دشمنان متعددی طرف خواهد شد تا آمریکا را نجات دهد.

تبلیغات

به نوعی زاویۀ دوربین و رویکرد سازنده حول سیستم مبارزات شباهت‌هایی با God of War 2018 دارد، البته تفنگ‌ها جایگزین سلاح‌های کریتوس هستند!

تریلر منتشر شده از گیم‌پلی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود 720
دانلود 1080
DARKSIRENCorvoInvisible bearded userA,shJavad.StarBehzaaadHunTeR007IrNAmirsadeqmeysambBahramAQUARIUSMohsenj74Playstation Tvitto corleoneAli984Jin sakaiامیر حسین(Squatlatex(Old man editionامیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا