هاست پرسرعت
بازی

ویدیو: 20 دقیقه از گیم‌پلی بازی Gotham Knights را تماشا کنید

ویدیو: 20 دقیقه از گیم‌پلی بازی Gotham Knights را تماشا کنید

وب‌سایت IGN به‎‌تازگی یک ویدیوی 20 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Gotham Knights را منتشر کرده است که در آن بخش کواپ و مبارزه با باس فایت هارلی کویین به نمایش درآمده‌اند.

علاوه بر موارد ذکر شده، در ویدیوی جدید گیم‌پلی Gotham Knights شخصیت‌های رابین (Robin) و رد هود (Red Hood) نیز حضور دارند. در این ویدیو، شورش و آشوب در سرتاسر شهر گاتهام به دست هارلی کویین (Harley Quinn) و ارتش او از Quinnerها به طور جدی شروع شده است. رابین و رد هود پس از سرنگونی برخی از آشوبگران، اتفاقات مختلف را بررسی و در نهایت با هارلی کویین به مبارزه می‌پردازند.

تبلیغات

بازی مورد انتظار Gotham Knights در تاریخ 29 مهر 1401 (21 اکتبر 2022) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. طبق اعلام سازندگان، نسخه‌ی PC بازی مذکور از ویژگی‌هایی شامل پشتیبانی از رزولوشن 4K، قابلیت Ultra-Wide و چند مانیتور به همراه بازتاب‌های رهگیری پرتو (Ray Traced Reflections) برخوردار است.

ویدیوی جدید گیم‌پلی بازی Gotham Knights را می‌توانید در قسمت زیر مشاهده و دانلود کنید.

دانلود 720
دانلود 1080
امیر حسینDARKSIREN(Senua(lone wolfEzio Auditore da FirenzeArkhamHunTeR007IrNInvisible bearded userمتینArthurmohsen62bad flashEllie Terminatorهادی صفاییامیر🇮🇷🇮🇷Starfire🇮🇷🇮🇷جیم رایان هستم یک حقیر واقعی (خرید اکتیوژن باید لغو بشه}blackmarshesMaster

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا