هاست پرسرعت
بازی

ویدیو: 9 دقیقه‌ از بازی Squadron 42 لو رفت

ویدیو: 9 دقیقه‌ از بازی Squadron 42 لو رفت

ویدیوی جدیدی از بازی مستقل Squadron 42، ساختۀ استودیوی کلاود ایمپریوم (Cloud Imperium)، سازندۀ Star Citizen، لو رفته است که بخش زیادی از بازی را نمایش می‌دهد.

مدت زیادی است که طرفداران دربارۀ زمان انتشار بازی Squadron 42 سوالاتی دارند و نمی‌دانند که اصلاً باید منتظر انتشار آن باشند یا خیر. اما استودیوی کلاود ایمپریوم در پشت پرده‌ها حول این پروژه‌ با احتیاط و برنامه عمل می‌کند.

در ویدیوی فاش شدۀ جدید که ظاهراً مربوط به بررسی داخلی استودیو دربارۀ بازی است، بیش از 9 دقیقه از بازی Squadron 42 نمایش داده می‌شود. این یک دموی توسعه‌یافته نیست و بیشتر به مونتاژی شباهت دارد که علاوه بر نمایش چندین مکان (روی زمین و فضا) و شخصیت، بخش‌هایی از گیم‌پلی را نیز نشان می‌دهد.

تبلیغات

این استودیو امسال تأیید کرد که عنوان مذکور حداقل یک یا دو سال تا زمان عرضه فاصله دارد. همچنین، در گذشته گفته بود که تا قبل از نزدیک شدن به زمان انتشار آن، گیم‌پلی جدیدی از بازی نشان نخواهند داد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی لو رفته از بازی Squadron 42 را تماشا کنید:

نظر شما دربارۀ این ویدیو چیست؟

The old Xbox playersDARKSIRENKurosarmanPorfosorMasterگیمر غمگینInvisible bearded userهادی صفاییامیرZahragamer2MetalloveHunTeR007IrNامیر حسینDr.Pyro

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا