هاست پرسرعت
بازی

ویدیو: Vampire Survivors: Legacy of The Moonspell منتشر شد

ویدیو: Vampire Survivors: Legacy of The Moonspell منتشر شد

Legacy of The Moonspell که نخستین بسته‌ی الحاقی بازی Vampire Survivors است، امروز برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس منتشر شد و محتوای جدیدی را به بازی آورد.

این بسته که به زودی برای پلتفرم موبایل نیز عرضه می‌شود، 8 شخصیت، 13 سلاح و یک نقشه‌ی جدید با ابعاد 25 برابر بزرگ‌تر از نقشه‌های پیشین را به بازی اضافه می‌کند. 6 قطعه موسیقی و چندین اچیومنت جدید هم بخشی از محتوای این بسته‌ی گسترش‌دهنده است که 1.99 دلار (معادل 1.99 یورو و 1.59 پوند) قیمت دارد. همچنین، عنوان Vampire Survivors هم‌اکنون برای مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) در دسترس است.

تبلیغات

تریلر هنگام عرضه‌ی این بسته در ادامه قابل مشاهده است:

دانلود 720
دانلود 1080

همچنین، 4 شخصیت جدید بازی معرفی شده‌اند که اطلاعاتشان در ادامه قابل مشاهده است:

  • میانگ مون اسپل (Miang Moonspell): واپسین و شاید بهترین پیرو قبیله‌ی Moonspell پیش از سقوط آن؛ شخصیتی با روحیه‌ای شکست‌ناپذیر.
  • منیا مون اسپل (Menya Moonspell): پیری از اندک پیران نجات‌یافته‌ی این قبیله که از قدرت ماورایی خداگونه‌ای برخوردار است.
  • سیوتو مون اسپل (Syuuto Moonspell): شخصیتی که به علت استفاده از جادوی سیاه ماه در تبعید به سر می‌برد، اما با این حال، دشمن شرارت است.
  • بابی اونا (Babi-Onna): مُرده‌ای که جانی دوباره یافته تا از شیاطین و فناپذیران انتقام بگیرد و همچنان مهارت اغواگری خود را از دست نداده است.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا