هاست پرسرعت
بازی

وینستون دوک به رایان گاسلینگ در فیلم The Fall Guy پیوست

وینستون دوک به رایان گاسلینگ در فیلم The Fall Guy پیوست

وینستون دوک که به سبب هنرنمایی در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است، به رایان گاسلینگ در فیلم The Fall Guy پیوست.

فیلم The Fall Guy به کارگردانی دیوید لیچ (David Leitch) به عنوان یکی از آثار مورد انتظار ژانر اکشن و درام شناخته می‌شود که برای اکران در سال 2024 در نظر گرفته شده و از ستارگانی همچون رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و امیلی بلانت (Emily Blunt) بهره می‌برد.

این پروژه سینمایی، اقتباسی از سریالی تلویزیونی به همین نام می‌باشد که بین سال‌های 1981 تا 1986 پخش شده است. سریالی محبوب و جذاب با هنرنمایی لی میجرز (Lee Majors)، داگلاس بار (Douglas Barr) و هتر توماس (Heather Thomas) که حول محور بدلکار سینمایی می‌باشد که از مهارت‌های خود در راه شکار فراری‌ها و مجرمین بهره می‌گیرد.

تبلیغات

حال نیز طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، وینستون دوک (Winston Duke) به جمع بازیگران این فیلم اکشن ملحق شده است. بازیگری که به سبب هنرنمایی در دنیای سینمایی مارول و در فیلم Black Panther به شهرت رسیده است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به نام‌هایی همچون آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) و استفانی هسو (Stephanie Hsu) اشاره کرد.

پروسه ساخت فیلم The Fall Guy به زودی در کشور استرالیا آغاز خواهد شد و بدین طریق می‌توانیم شاهد انتشار اطلاعات جدیدی حول محور آن باشیم.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا