هاست پرسرعت
بازی

پاورهای خانگی و ارزنده کورسیر، قدرتی ثابت با رنگ‌هایی تماشایی

پاورهای خانگی و ارزنده کورسیر، قدرتی ثابت با رنگ‌هایی تماشایی

کمپانی آمریکایی Corsair یکی از برندهای پیشرو و محبوب در زمینه‌ی تولید منابع تغذیه حرفه‌ای است که پاورهای مختلف و متنوعی برای تمام رنج‌ها و سیستم‌های مختلف اداری تا گیمینگ و حرفه‌ای تولید و عرضه می‌کند. کورسیر در دنیا به عنوان برند باکیفیت و قابل اطمینان شناخته می‌شود.

استاندارد و ارزشمند با پکیج کاملی از پروتکشن‌های حفاظتی

برای ایمنی کامل، پاورهای کورسیر به پکیجی از پروتکشن‌های مختلفی شامل OCP،‌ OVP، OTP، SCP، OPP و UVP جهت عکس العمل مناسب در شرایط غیرمنتظره مجهز شده‌اند. پاورهای CV (غیر ماژولار) و CX-M (نیمه ماژولار) را می‌توان جزء پاورهای پاورهای اقتصادی و استاندارد این شرکت دانست. این دو پاور مطابق با استانداردهای روز دنیا در بخش بورد و کامپوننت‌ها طراحی و ساخته شده‌اند.

توان خروجی کاملا ثابت در کنار بهره‌وری بیش از 8۴ درصد انرژی

پاورهای سری CV و CX-M کورسیر دارای خروجی کاملا ثابتی در لود کامل هستند. در این سناریو، خروجی پاورهای معمولی با تلورانس قابل توجهی همراه است.

پاورهای خانگی و ارزنده کورسیر، قدرتی ثابت با رنگ‌هایی تماشایی

پاورهای CV در ظرفیت‌های 450 تا 750 وات و سری CX-M در ظرفیت 550 تا 750 وات عرضه می‌شوند. هر دو گروه پاور دارای استاندارد 80Plus Bronze هستند و بهره‌وری انرژی آنها در نیمی از لود 85 درصد می‌باشد تا از هدر رفت انرژی تا حد امکان جلوگیری به عمل‌ آورند.

فعالیت در سکوت کامل با فن کم‌صدا

فن 120 میلیمتری پاورهای CV و CX-M به صورت کاملا هوشمند در لودهای سنگین با سرعت مناسب به چرخش درآمده تا حرارات را دفع کند. در لودهای پایین، سرعت فن پاور کاهش می‌یابد تا نویز کمی تولید گردد.

طراحی جمع و جور با ظاهری زیبا

از ویژگی‌های پاورهای خانگی و اداری کورسیر طراحی جمع و جور است تا در هر کیس کامپیوتر به خوبی جای گیرند. پاورهای CV تنها 125 میلیمتر و پاورهای CX-M/CX-F RGB تنها 140 میلیمتر طول دارند تا با تمام کیس‌ها سازگار باشند.

تبلیغات

مدیریت آسان کابل با طراحی نیمه ماژولار و کابل‌های فلت

پاورهای CX-M به صورت نیمه ماژولار و پاورهای CX-F RGB به صورت تمام ماژولار طراحی شده‌اند تا انتخاب کابل‌های مورد نیاز بر عهده کاربران باشد و از شلوغی کابل‌ها جلوگیری شود. این نوع طراحی ظاهری مدرن و زیبا به سیستم‌ می‌بخشد.

رنگ‌ها را به اتاق بازی‌ خود بیاورید

سفید یکی از رنگ‌هایی است که این‌ روزها به ترندی برای سیستم‌های گیمینگ بدل شده است. کورسیر CX-F RGB همان پاور CX-M اما با اندکی تغییر جهت هماهنگی با روحیات گیمرها می‌باشد. این پاور در دو رنگ مشکی و سفید قابل تهیه بوده تا در صورتیکه کیس، کارت گرافیک، مادربورد، رم و خنک‌کننده‌ی سفید تهیه کردید، بتوانید هماهنگی کاملی میان آنها از لحاظ رنگ‌بندی ایجاد کنید.

پاورهای خانگی و ارزنده کورسیر، قدرتی ثابت با رنگ‌هایی تماشایی

در کنار همه اینها سری CX-F RGB به فن 120 میلیمتری A-RGB تجهیز شده است و با اتصال کنترلر CORSAIR iCUE RGB Lighting، نورپردازی آن قابل کنترل می‌باشد. گزینه‌ی دوم اتصال کابل ARGB مادربورد به پاور و کنترل نورپردازی پاور توسط مادربورد است.

تکنولوژی روز و قابلیت اطمینان

برای توانی پایدار و عملکرد الکتریکی عالی، هر پاور سری CX-F RGB مجهز به توپولوژی قدرتمند LLC با مبدل DC-DC پیشرفته و خازن‌های 105 درجه‌ی ویژه‌ی ژاپنی است تا از لحاظ کیفیت و کارایی یک سر و گردن بالاتر از پاورهای هم‌رده قرار گیرند. از کورسیر هیت‌سینک‌های متعددی در پاورهای خود جهت خنک‌سازی قسمت‌های مختلف تعبیه کرده است که تمامی این‌ها نشان‌دهنده اهمیت عملکرد و کیفیت برای این شرکت است.

گارانتی پاورهای کورسیر در ایران بر عهده شرکت الماس رایان ایرانیان است که این شرکت تمامی پاورهای کورسیر را علی‌الرغم کیفیت بالای آن‌ها به مدت ۳۶ ماه گارانتی و عرضه می‌کند.

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا