هاست پرسرعت
بازی

پایان کار گوگل استادیا با پس دادن پول خریداران

پایان کار گوگل استادیا با پس دادن پول خریداران

کنسول بازی آنلاین گوگل استادیا یکی از عجیب‌ترین تجربه‌های جهان بازی بود ولی سرانجام شرکت گوگل این مشکل را پذیرفته و قبول کرده است که پایان کار این کنسول فرا رسیده است.
 
به گزارش gsxr و به نقل از  techradar، مالکان گوگل استادیا پایانی تلخ و شیرین را تجربه کرده‌اند زیرا این شرکت اعلام کرده است که به صورت رسمی هزینه پرداخت شده برای نرم‌افزار و سخت‌افزار را به کاربران باز خواهد گرداند.
 
شرکت گوگل به صورت رسمی در صفحه سوال‌های پر تکرار خود به صورت رسمی به موضوع بازپرداخت هزینه اشاره کرده است و اعلام کرده است که تا پیش از فرارسیدن روز 18 ژانویه سال 2023 میلادی برای بازگرداندن هزینه‌های گروهی از کاربران خود اقدام خواهد کرد.
 
البته انجام این کار برای تمامی کاربران دشورا خواهد بود و بیش از زمان یاد شده طول خواهد کشید. گوگل به صورت رسمی در بیانیه خود از کاربران درخواست کرده است که برای دریافت پول خود صبور باشند زیرا انجام این فرایند روال خاص و دشواری را در پیش روی گوگل قرار داده است.
 

پایان کار گوگل استادیا با پس دادن پول خریداران

با این حال سوال اصلی این است: تکلیف دسته‌های بازی چه خواهد شد؟  بسیاری از کاربرانی که از کیفیت کنسول گوگل ناراضی بودند، از دسته بازی این شرکت راضی بوده و به شدت به آن علاقه دارند. حال با این شرایط باید دید که شرایط بازپس دادن پول مشتریان شامل دسته هم می‌شود یا خیر.
 
گوگل اعلام کرده است که دسته‌های استادیا با تمامی سیستم‌های دارای رابط یو اس بی تایپ C سارگاری خواهند داشت و به صورت با سیم بر روی دستگاه‌های مختلف کار می‌کنند.
 
با این حال امکان استفاده کردن از این دسته‌ها به صورت بی‌سیم هنوز مشخص نیست و شرایط بسیار عجیبی بر آینده این دسته‌های با کیفیت حکم فرما شده است که باید دید نتیجه آن چه خواهد شد. در هر صورت تلاش گوگل برای ورود به بازار بازی‌های کامپیوتری با شکست روبرو شد تا بیش از پیش مشخص شود که این بازار تا چه اندازه دریایی طوفانی است که حتی برند بزرگی مانند گوگل نیز امکان توفیق در آن را نداشته است.
 

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا