هاست پرسرعت
بازی

پتی جنکینز سکوتش در مورد فیلم Wonder Woman 3 را شکست

پتی جنکینز سکوتش در مورد فیلم Wonder Woman 3 را شکست

پتی جنکینز به تازگی در مصاحبه خود در مورد عدم ساخت فیلم Wonder Woman 3 در دنیای سینمایی دی‌سی گفته است.

فیلم واندر وومن ۳ (Wonder Woman 3) از جمله فیلم‌های در حال توسعه دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رفت که پس از تغییر و تحولاتی در کمپانی برادران وارنر و همچنین حضور جیمز گان در راس استودیو دی‌سی، ساخت آن متوقف شده است.

حالا پس از گذشت مدتی و برانگیخته شدن شایعات مختلف، پتی جنکینز سرانجام سکوتش را در این رابطه شکست و به صحبت در مورد آن پرداخته است. او اظهار داشته:

زمانی که واکنش‌هایی منفی در مورد عدم ساخت فیلم «واندر وومن ۳» شکل گرفت، این شایعه ایجاد شد که من مسئول کنسل شدن این پروژه بودم یا اینکه من از آن کناره‌گیری کردم.

تبلیغات

این موضوع اصلا صحت ندارد و من هرگز از این پروژه کنار نرفتم. با این حال، متوجه شدم که فعلا من نمی‌توانم کاری انجام بدهم که این پروژه رو به پیشرفت حرکت کند. از سوی دیگر نیز آن‌ها باید تصمیمات دشواری را در رابطه با دنیای دی‌سی می‌گرفتند.

من نمی‌خواستم که حضورم در فرنچایز «واندر وومن» به این صورت باشد و واقعا مفتخرم بودم که توانستم دو فیلم بر اساس این کاراکتر خارق‌العاده بسازم. سر و کار داشتن با این کاراکتر باعث شد تا من به فردی بهتر تبدیل شوم و آرزو دارم که چه با من و چه بدون من برای این کاراکتر آینده‌ای درخشان در پیش باشد.

پتی جنکینز در ادامه صحبت‌های خودش نیز به ستایش گل گدوت در نقش واندر وومن پرداخته بود. او سپس در مورد پروژه دیگر خودش یعنی فیلم Star Wars: Rogue Squadron صحبت کرده و اظهار داشته که به دنبال کنسل شدن فیلم «واندر وومن ۳» او در حال توسعه این فیلم برای کمپانی لوکاس‌فیلم است اما هنوز ساخت این اثر نیز قطعی نشده است.

منبع: کولایدر

❤GOD OF WAR❤zaman80Ahmad_TRTlou part 2 game of the centurybabhaکوروش

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا