هاست پرسرعت
بازی

پخش تریلر گیم‌پلی و جزئیات جدید از بازی The Last Case of Benedict Fox

پخش تریلر گیم‌پلی و جزئیات جدید از بازی The Last Case of Benedict Fox

به‌تازگی شرکت ناشر روگ گیمز و استودیو Plot Twist اعلام کردند که بازی پلتفرمر، اکشن و لاوکرافتی The Last Case of Benedict Fox قرار است در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۷ آوریل ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. بازیکنان علاقه‌مند به این بازی ترسناک دوره‌ی ویکتوریایی می‌توانند هم‌اکنون دموی رایگان آن را تجربه کنند. این دمو به‌لطف رویداد Steam Next Fest در دسترس قرار می‌گیرد و تا روز ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ (۱۳ فوریه ۲۰۲۳) قابل تجربه خواهد بود.

در ادامه استودیو Plot Twist یک تریلر طولانی از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرد تا بازیکنان آشنایی بیشتری با مکانیسم‌های گیم‌پلی و فضاسازی آن به‌دست آورند. به‌گفته‌ی سازندگان، بازی The Last Case of Benedict Fox با رزولوشن 4K واقعی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد تا بازیکنان را در قلمروهای کابوس‌وار آسیب‌ها و مصیبت‌ها غوطه‌ور سازد.

محیط فانتزی بازی The Last Case of Benedict Fox

داستان بازی The Last Case of Benedict Fox، بازیکنان را در نقش یک کارآگاه مستقل قرار می‌دهد که باید در سال ۱۹۲۵، برای کشف یک پرونده به بوستون سفر کند. بازیکنان در این ماجراجویی خود با مناطق گرفتارشده در مه عمیق، سازه‌های نفرین‌شده، مناطق قرنطینه و صحنه‌های دلخراش رو‌به‌رو خواهند شد. بازیکنان در نقش بندیکت، هرچه در داستان جلوتر بروند، بیشتر در تاریکی فرو خواهند رفت و باید دراین‌میان، حقیقت‌های پشت پرده‌ی یک تراژدی خانوادگی اسرارآمیز را کشف کنند. آن‌ها در عین حال با هوس‌های شیطانی که روح بندیکت را تسخیر کرده‌اند، روبه‌رو می‌شوند.

بازیکنان ازطریق دنبال کردن روایتی مهیج که با مبارزات اکشن و طراحی پازل‌های هیجان‌انگیز آمیخته شده است، می‌توانند خاطرات مقتول‌ها را زنده کنند. بندیکت باید تا آنجایی که روح او اجازه می‌دهد، به کشف قلمروهای مخفی در دنیای زنده و مردگان بپردازد و دراین‌میان باید مراقب باشد تا برای همیشه نابود نشود. او باید بتواند این ماجراجویی کابوس‌وار را به اتمام برساند. بازیکنان در ماجراجویی خود برای حل پرونده با دشمنان بی‌رحم و خطرناکی رو‌به‌رو خواهند شد و باید برای غلبه بر خطری که در کمین آن‌ها است، از آیتم‌ها، محیط پیرامون خود، سلاح‌ها و توانایی‌های حرکتی کاراکتر استفاده کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا