هاست پرسرعت
خودرو

پرش و آفرود با لامبورگینی استراتو

پرش و آفرود با لامبورگینی استراتو

آیا با تبدیل یک سوپر اسپرت به یک خودروی آفرودی، می‌توان انتظار عملکرد آفرودی هم از آن داشت؟ لامبورگینی استراتو به این سؤال جواب می‌دهد.

پرش و آفرود با لامبورگینی استراتو

لامبورگینی هوراکان استراتو، یک نسخه آفرود از این سوپراسپرت کوپه پرطرفدار است که توسط یکی از مشتریان با چالش‌های آفرودی روبرو شده است. مالک خودرو، ابتدا آن را به یک معدن سنگ در بریتانیا برد. مسیر پر از سنگ و ناهمواری بوده و قسمت پایینی سپر را خم کرده و چرخ‌ها را به هوا می‌برند؛ بنابراین مالک این مسیر را رها می‌کند. در مرحله بعد راننده زدن دکمه ترمز پارک الکترونیکی در حال حرکت را تست می‌کند. تست‌های بعدی J-Turn آفرودی و مسیر ۸ شکل هستند.

در مسیرهای خاکی، استراتو به‌خوبی عمل می‌کند. شیرین‌کاری آخر کار هم یک جامپ یا پرش زیبا است. پرش بلند و چشمگیر استراتو به‌گونه‌ای است که مسافتی طولانی را طی می‌کند و با زاویه تندی رو به پایین می‌آید که به نظر می‌رسد ضربه شدیدی به آن وارد شود اما خودرو بدون آسیبی جدی فرود می‌آید.

پرش و آفرود با لامبورگینی استراتو

لامبورگینی هوراکان استراتو با تعلیقی که ۴.۳ سانتی‌متر بلندتر از هوراکان اوو است و با تایرهای مخصوص بریجستون و افزایش فاصله عرضی محورها تا ۳.۳ سانتی‌متر و ضربه‌گیرهای زیر بدنه و دورگلگیرها، برای آفرودهای سبک مهیا شده است. قدرت موتور ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی آن ۶۰۲ اسب بخار است و در ۴.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. نهایتاً ۱۴۹۹ دستگاه از استراتو تولید خواهد شد و با قیمت پایه ۲۷۹ هزار دلار به فروش می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳۰ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا