هاست پرسرعت
بازی

پروژه 007 آی‌او اینتراکتیو ظاهرا داستان تبدیل جیمز باند به مامور ۰۰۷ را روایت می‌کند

پروژه 007 آی‌او اینتراکتیو ظاهرا داستان تبدیل جیمز باند به مامور ۰۰۷ را روایت می‌کند

به‌تازگی استودیو IO Interactive جزئیات تازه‌ای از پروژه بعدی خود را اعلام کرده است. این بازی در حال توسعه که در حال حاضر با نام پروژه 007 شناخته می‌شود، براساس مجموعه جیمز باند خواهد بود. با وجود اینکه خبر توسعه‌ی این بازی در سال ۲۰۲۰ اعلام شد، اما سازندگان از آن زمان در سکوت قرار دارند. برخی از اعضای تیم طی این مدت بیشتر متمرکز روی تثبیت و گسترش سری Hitman بودند. حال به نظر می‌رسد آی‌او اینتراکتیو تصمیم گرفته است جزئیات اندکی از پروژه‌ی 007 را با هواداران به اشتراک گذارد.

اخیرا کریستین الوردام و هاکان آبراک، مالکان مشترک استودیو آی‌او اینتراکتیو در گفت‌وگو با رسانه‌ی یوروگیمر در مورد چگونگی پیدایش ایده‌ی ساخت پروژه 007 صحبت کردند. الوردام در این‌باره گفت: «اول از همه باید بگویم که همکاری با Eon Productions، تیم مرتبط با تمام محصولات جیمز باند، به معنای واقعی کلمه الهام‌بخش است. به نظر من این همکاری عجیب است؛ چرا که من به دفاع از آی‌پی هیتمن عادت دارم و فکر می‌کنم وقتی سایرین می‌خواهند پروژه‌هایی را با آی‌پی ما انجام دهند، یک حس مسئولیت نسبت به آن ایجاد می‌شود».

به‌گفته‌ی الوردام، پروژه 007 شامل یک داستان در رابطه با خاستگاه جیمز باند خواهد بود و Eon Productions به آی‌او اینتراکتیو اجازه می‌دهد تا یک جیمز باند جدید را برای مخاطبان بازی خود بسازد. سازندگان Hitman برای خلق این داستان از تاریخچه‌ی سری جیمز باند که در طول دهه‌ها توسط بازیگران مختلف به تصویر کشیده شده است، الهام خواهند گرفت.

آبراک در این‌باره توضیح داد: «این بازی محصولی است که می‌تواند درکنار تلویزیون، سینما یا هر اثر دیگری قرار بگیرد. این پروژه می‌تواند چیزی باشد که بازیکنان با خود بگویند که تنها یک بازی ویدئویی اقتباسی از یک سری سینمایی نیست و داستان اورجینال خود را دارد. این پروژه شروع مسیر جدیدی خواهد بود و امیدواریم اثری شود که بازیکنان آن را از خودشان بدانند».

تاکنون جزئیات زیادی در مورد داستان یا گیم‌پلی پروژه 007 منتشر نشده است. بااین‌حال اخیرا یک آگهی شغلی از آی‌او اینتراکتیو مشاهده شد که باتوجه‌به توضیحات آن، پروژه 007 از سبک داستان‌سرایی در بازی سندباکس بهره خواهد برد. این بازی هنوز نام یا تاریخ انتشار مشخصی ندارد و انتظار نمی‌رود تا قبل از سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


حتما بخوانید :

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا