هاست پرسرعت
بازی

پروژه 12 استودیوی دنت ناد، جهش بزرگی در ارزش تولید خواهد بود

پروژه 12 استودیوی دنت ناد، جهش بزرگی در ارزش تولید خواهد بود

استودیوی دنت ناد (Don’t Nod) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نظر دارد با انتشار بازی جدید خود با نام رمزی Project 12، ارزش تولید و درآمدزایی را افزایش دهد.

تبلیغات

شرکت دُنت ناد در حال حاضر چندین بازی ویدیویی باکیفیت و منتشر شده در بازار دارد. این استودیو اولین بازی خود به نام Remember Me را در سال 2013 عرضه کرد و پس از آن با انتشار سری Life is Strange، توجه بازیکنان در سطح جهانی را به خود جلب نمود. استودیوی دنت ناد همچنان توسعه‌ی نسخه‌های جدیدی از سری Life is Strange را در برنامه دارد و شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) آن‌ها را به بازار منتشر می‌کند. با این حال این توسعه‌دهنده در گذشته تلاش کرده است تا تجربه‌های جدیدی مانند بازی Vampyr را در کارنامه‌ی خود داشته باشد. اکنون به نظر می‌رسد که این استودیو واقعا در تلاش است تا ارزش تولید و درآمدزایی را با توسعه‌ی پروژه‌ی بعدی که خود انتشار آن را بر عهده دارد، افزایش دهد.

در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اخیر از سوی دنت ناد، ما در مورد تلاش این استودیو برای ارتقای بخش توسعه‌ی محصولات اکشن-نقش‌آفرینی اطلاعاتی کسب کردیم. به گفته‌ی این توسعه‌دهنده، سرمایه‌گذاری انجام شده تقریبا 40 میلیون یورو بوده است تا ارزش تولید این شرکت را بسیار افزایش دهد. احتمالا این موضوع قرار است با انتشار بازی جدید آن‌ها که در حال حاضر با نام رمزی Project 12 شناخته می‌شود، تحقق یابد.

تنها چیزی که در حال حاضر از این بازی می‌دانیم، این است که استودیوی دنت ناد قصد دارد ارزش تولید خود که در واقع میزان درآمد حاصل از طریق فروش محصولات مختلف است را با عرضه‌ی Project 12 افزایش دهد تا آینده‌ای درخشان‌تر برای کارکنان خود ایجاد کند.

در حالی که این استودیو بازی اکشن و نقش‌آفرینی Vampyr را قبلا منتشر کرده است، این واقعیت که آن‌ها در حال افزایش سرمایه‌گذاری روی این سبک بازی‌ها هستند، احتمالا آزادی بیشتری برای توسعه‌ی تجربه‌های منحصر به فرد را در اختیارشان قرار دهد. با این حال به نظر می‌رسد تا چند سال آینده شاهد انتشار Project 12 نباشیم.

از قبل می‌دانیم که استودیوی دنت ناد در برنامه دارد تا برای سال 2023، دو بازی را عرضه کند. این بازی‌ها Banishers: Ghosts of New Eden و Harmony: The Fall of Reverie هستند. عناوین قبلی این استودیو یعنی Tell Me Why و Twin Mirror، هر دو در سال 2020 منتشر شده بودند و هر دو تجربه‌ای در سبک ماجراجویی شبیه به سری Life is Strange ارائه کردند.

aminگیمر غمگینred-eyed Banished KnightmeysambKratos🤘Mohsenj74Ezio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا