هاست پرسرعت
بازی

پشتیبانی بازی Diablo 4 از فناوری DLSS 3 انویدیا

پشتیبانی بازی Diablo 4 از فناوری DLSS 3 انویدیا

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی اکشن نقش‌آفرینی Diablo 4 شرکت Blizzard Entertainment در زمان عرضه از فناوری Nvidia DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد. این بازی در آینده به آثاری نظیر Cyberpunk 2077 و Witchfire می‌پیوندد که امکان استفاده از این تکنولوژی را برای کاربران فراهم می‌آورند. شرکت انویدیا برای تأیید این موضوع یک تریلر تازه پخش کرد، اما متأسفانه این ویدیو فناوری مورد بحث را در عمل به نمایش در نمی‌آورد.

کاربران پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 40 نباید برای تجربه بازی Diablo 4 با فناوری DLSS 3 منتظر بمانند و این تکنولوژی از همان روز عرضه در دسترس خواهد بود. این فناوری شرکت انویدیا در نسخه‌ی بتای بازی دیابلو ۴ قابل استفاده نیست. بااین‌حال امیدواریم که در آینده چگونگی اجرای بازی با این تکنولوژی به نمایش گذاشته شود. شرکت بلیزارد اینترتینمنت قبلا تأیید کرد که ری-تریسینگ در به‌روزرسانی‌های پس از عرضه به بازی اضافه می‌شود.

بازی Diablo 4 در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (۶ ژوئن ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. سازندگان بازی برنامه‌ای برای انتشار دیابلو ۴ روی گیم پس ندارند. نسخه بتا بازی در تاریخ ۴ تا ۶ فروردین (۲۴ تا ۲۶ مارس) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و پیش‌خریدکنندگان می‌توانند کمی زودتر در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند (۱۷ تا ۱۹ مارس) به تجربه آن بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا