هاست پرسرعت
بازی

پشتیبانی بازی Tekken 8 از کراس پلی

پشتیبانی بازی Tekken 8 از کراس پلی

همان‌طور که شما همراهان گرامی gsxr احتمالا از مطلع هستید، شرکت بازی‌سازی بندای نامکو طی هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی را از بازی Tekken 8 در اختیار علاقه‌مندان گذاشت و با انتشار تریلر‌های متنوع حضور شخصیت‌های مختلفی را در این اثر تایید کرد. همچنین علاقه‌مندان به بازی‌های سبک مبارزه‌ای با تماشای ویدیو‌های موردنظر بیشتر با سبک‌ مبارزه‌ای کاراکتر‌های معرفی‌شده آشنا شدند.

حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، کاتسوهیرو هارادا به‌تازگی در پاسخ به سوالات طرفداران در شبکه اجتماعی توییتر، اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی این اثر موردانتظار استودیو ‌Bandai Namco را منتشر کرده است.

این شخص اعلام کرد که بازی Tekken 8 از کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد. پس بازیکن‌های پلتفرم‌های مختلف می‌توانند در آن به‌صورت آنلاین با یکدیگر رقابت کنند. همچنین کارگردان این اثر در ادامه صحبت‌های خود فاش کرد که جدیدترین نسخه این مجموعه از نت کد برگشتی (Rollback Netcode) استفاده می‌کند. ويژگی نام‌برده درواقع به‌عنوان خصوصیتی در بازی‌های مبارزه‌ای شناخته می‌شود که تأخیر به‌ وجود آمده از پینگ و دستور‌های ورودی را کاهش می‌دهد.

مبارزان بازی Tekken 8

هارادا همچنین ادعا کرد که در دوران کنسول‌های نسل هشتم (ایکس باکس وان و پلی استیشن) تلاش کرده است تا قابلیت کراس‌پلی را به کار ببرد. از طرفی دیگر نیز، این شخص اعلام کرد که دلیل عدم اعلام رسمی این ويژگی از جانب بندای نامکو در روزهای گذشته، تبدیل‌شدن ويژگی نام‌برده به‌عنوان یک امر عادی در میان کاربران سبک مبارزه‌ای بود. به همین خاطر به نظر او اعلام این موضوع از جانب سازندگان به‌عنوان خبر تازه، منطقی نبوده است.

کاتسوهیرو هارادا در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد که بازی Tekken 8 با تعداد شخصیت‌های بسیار بیشتری از محصول کپکام (ظاهرا اشاره به بازی Street Fighter 6) منتشر خواهد شد. این امر به این معنی است که بیش از ۱۸ کاراکتر در این اثر حضور خواهند داشت.

بازی Tekken 8 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دست طراحی و توسعه است. هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق آن را نمی‌دانیم.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا نمایش‌های اخیر این بازی را مشاهده کرده‌اید؟‌ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با gsxr و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا