هاست پرسرعت
بازی

پشتیبانی Bright Memory: Infinite از رهگیری پرتو در کنسول‌ها

پشتیبانی Bright Memory: Infinite از رهگیری پرتو در کنسول‌ها

به گفته‌ی سازندگان، بازی Bright Memory: Infinite در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس از رهگیری پرتو (Ray-tracing) با نرخ فریم 60 بهره می‌برد.

استودیوی FYQD و شرکت Playism با همکاری یکدیگر بازی Bright Memory: Infinite را سال گذشته برای رایانه‌های شخصی منتشر کردند و سرانجام، شاهد عرضه‌ی آن در ماه جاری روی کنسول‌ها خواهیم بود. این بازی تیراندازی اول‌شخص ابتدا برای ایکس باکس سری ایکس/اس تأیید شده بود، اما در ادامه اعلام شد که برای پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. اکنون که به تاریخ انتشار نسخه‌ی کنسولی آن نزدیک می‌شویم، ناشر بازی یعنی Playism، به معرفی ویژگی‌های فنی این نسخه پرداخته است.

بنا بر اعلام این شرکت، Bright Memory: Infinite در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس دو حالت گرافیکی خواهد داشت؛ یکی از از آن‌ها از فناوری رهگیری پرتو پشتیبانی می‌کند و با نرخ فریم 60 اجرا می‌شود و دیگری بدون پشتیبانی از این فناوری، با نرخ فریم هدف 120 اجرا خواهد شد.

دارندگان نسخه‌ی پیش‌درآمد این بازی یعنی Bright Memory در ایکس باکس، علاوه بر امکان خرید Infinite با 20 درصد تخفیف، پوسته‌ی سبزرنگ مخصوصی را نیز برای اسلحه‌ی خود دریافت خواهند کرد. این بازی از آداپتیو تریگرهای (Adaptive Trigger) دوال‌سنس در پلی استیشن 5 نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین، اعلام شد که بر خلاف سایر بازی‌های چندپلتفرمه‌ی نینتندو سوییچ، این بازی نه از طریق فضای ابری، بلکه با استفاده از سخت‌افزار این کنسول روی آن اجرا خواهد شد. علاوه بر آن، قابلیت Temporal Anti-aliasing و سیستم کنترل ژیروسکوپی (Gyro Controls) هم در این کنسول دستی در دسترس است.

در انتهای این بیانیه نیز به در دسترس بودن بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی برای کنسول‌ها اشاره شد. بازی Bright Memory: Infinite در تاریخ 21 ژوئیه (31 تیر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

meysambChris redfieldJonah hex

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا