هاست پرسرعت
خودرو

پشت فرمان فراری پروسانگوئه و تست شتاب باورنکردنی در اتوبان

پشت فرمان فراری پروسانگوئه و تست شتاب باورنکردنی در اتوبان

آزمون سرعت‌گیری صفر تا ۲۵۰ کیلومتر برساعت برای فراری پروسانگوئه در بزرگ‌راه‌، توانایی‌های بسیار خوب این کراس‌اور را نشان می‌دهد.

انتشار اخبار هیجان‌انگیز از تست‌های فنی فراری پروسانگوئه ادامه دارد. این مدل، علاوه‌بر طراحی خلاقانه با ترکیبی از یک سوپراسپرت و کراس‌اور، کیفیت رانندگی عالی، راحتی برای سرنشینان و شتاب‌گیری فوق العاده فراهم می‌کند.

فراری پروسانگوئه نمای پشت

فراری پروسانگوئه با موتور ۱۲ سیلندر ۶/۵ لیتر تنفس طبیعی، ۷۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۱۵ نیوتن متر گشتاور دارد. شرکت سازنده، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودرو را، ۳/۳ ثانیه و نهایت سرعت را ۳۱۰ کیلومتر برساعت اعلام کرده است. مدل پایه از فراری پروسانگوئه ۴۰۰ هزار دلار قیمت دارد  و حدود ۱۷۰ هزار دلار، گران‌تر از لامبورگینی اوروس محسوب می‌شود.

در جدیدترین ویدئوی منتشر شده از تست و بررسی پروسانگوئه، زمان‌ مشابه ادعای فراری برای سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ثبت می‌شود. نکته‌ی جالب، رسیدن به سرعت ۲۵۰ کیلومتر برساعت در زمانی کمتر از ۱۵ ثانیه است. این شرایط، برتری واضح پروسانگوئه نسبت به شاسی‌بلندهای لامبورگینی و استون مارتین را نشان می‌دهد. در آزمون صفر تا ۲۵۰ کیلومتر برساعت، اوروس و DBX زمان‌های ۱۹ و ۲۵ ثانیه ثبت کرده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا