هاست پرسرعت
بازی

پلی استیشن: پیشنهاد ایکس باکس در مورد Call of Duty نامساعد و ناکافی است

پلی استیشن: پیشنهاد ایکس باکس در مورد Call of Duty نامساعد و ناکافی است

طبق صحبت‌های جیم رایان، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی پلی استیشن، ایکس باکس قصد دارد Call of Duty را تنها 3 سال فراتر از قراردادهای قبلی به پلی استیشن بیاورد.

بر اساس صحبت‌های جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی استیشن، مایکروسافت وعده داده است که بازی Call of Duty سه سال فراتر از قراردادهای قدیمی به کنسول‌های پلی استیشن خواهد آمد و بعد از آن انحصاری ایکس باکس خواهد شد. رایان در گفت‌وگویی با GameIndustry.biz اعلام کرد که این پیشنهاد آن‌ها از «چندین جهت مختلف ناکافی» است.

مخالفت‌های دو کمپانی سونی و مایکروسافت به قرارداد 69 میلیارد دلاری تصاحب اکتیویژن بلیزارد مربوط می‌شود. این معامله در حال حاضر توسط رگولاتور‌ها و سازمان‌های نظارتی کشورهای مختلف در دست بررسی قرار دارد.

مدتی پیش، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، اعلام کرد که این کمپانی متعهد شده است سری Call of Duty را فراتر از قراردادهای مارکتینگ گذشته، «برای چند سال دیگر» به پلی استیشن بیاورد. وی اعلام کرد که در نامه‌ای به جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی استیشن، اعلام کرده است اگر قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد نهایی شود، سری Call of Duty به طور ناگهانی از پلتفرم‌های پلی استیشن نخواهد رفت.

قرارداد کنونی میان سونی و اکتیویژن 3 سال است و با وعده‌های 3 سالۀ مایکروسافت، Call of Duty تنها تا 6 سال دیگر به پلی استیشن خواهد آمد. حالا جیم رایان پاسخی به بیانیۀ فیل اسپنسر داده است که در ادامه آن را می‌خوانید:

تبلیغات

من قصد نداشتم در مورد بحث‌ها و گفت‌وگوهای کاری خصوصی صحبت کنم، اما احساس می‌کنم از آنجایی که فیل اسپنسر آن را به سطوح عمومی و رسانه‌ها کشانده است، باید در مورد آن چیزی بگویم.

مایکروسافت پیشنهاد داد که Call of Duty تنها سه سال بعد از قرارداد کنونی با اکتیویژن به پلی استیشن می‌آید. بعد از این که 20 سال میزبان Call of Duty بودیم، پیشنهاد آن‌ها در سطوح مختلفی ناکافی است و نمی‌تواند تاثیر بازی روی گیمرهای ما را در خود جای دهد. ما ضمانت می‌خواهیم که گیمرهای پلی استیشن بتوانند با بالاترین کیفیت، بهترین تجربۀ Call of Duty را داشته باشند و پیشنهاد مایکروسافت این موضوع را در نظر نمی‌گیرد.

هفتۀ گذشته رگولاتور انگلستان بررسی قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد را به مرحلۀ دوم کشاند و در تحلیل‌های اولیۀ خود آن را تایید نکرد. در قسمت نتیجه‌گیریِ فاز اول بررسی‌ها، این رگولاتور تمامی نگرانی‌های خود حول معامله را اعلام کرد؛ نه تنها فقط در بازار بازی‌های ویدیویی، بلکه در بازارهای نوظهور دیگر مانند بازی‌های ابری (Cloud Gaming) و سرویس‌‌های اشتراکی که مایکروسافت تمرکزی دوچندان روی آن داشته است، نگرانی‌ها مطرح شد. حالا با اعلام این نگرانی‌ها، رگولاتور انگلستان فاز دوم بررسی‌ها را آغاز می‌کند، مگر آن که مایکروسافت تا هفتۀ آینده برای آن‌ها راه‌حلی موجه ارائه دهد و اثبات کند که خرید آن‌ها، یک ریسک برای بازار انگلستان نیست.

نظر شما در این باره چیست؟

امینLonesome guyo0ashil0oAmirhossein(بازرس)PayaCastKRATOSEFAN1علیInvisible bearded usersamulهادی صفاییHossein82NJailor70M.Khافسر جنگ نرم سونیمحمد کشت کار❤GOD OF WAR❤خلوتPARASITE EVE 2O2❾❻︵✎﹏ȏṃıԀmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا