هاست پرسرعت
بازی

پل دینو به سریال Mr. and Mrs. Smith پیوست

پل دینو به سریال Mr. and Mrs. Smith پیوست

تیم بازیگران سریال اقتباسی از فیلم برد پیت و آنجلینا جولی، «Mr. and Mrs. Smith» آمازون در حال تکمیل است. پل دینو و جان تورتورو نیز به آن پیوستند.

سریال مورد انتظار «Mr. and Mrs. Smith» که توسط دونالد گلاور رهبری می‌شود، بازیگران فیلم بتمن پل دینو و جان تورتورو را به بازیگران خود اضافه کرده است. نقش این دو در این سریال هنوز مشخص نشده است. سریال «Mr. and Mrs. Smith» بازسازی فیلم موفق 2005 با همین عنوان با بازی آنجلینا جولی و برد پیت می‌باشد. این فیلم فروش جهانی بالغ بر 478 میلیون دلار داشته است و موفق‌ترین فیلم حرفه پیت و جولی تلقی شد. دینو و تورتورو هردو در فیلم «The Batman» حضور داشته و نقدهای مثبت زیادی را دریافت کردند.

از پنج بازیگری که تاکنون برای بازی در سریال «Mr. and Mrs. Smith» انتخاب شده‌اند، چهار تن از آن‌ها در گذشته در یکی از فیلم‌های مارول یا دی‌سی حضور داشته است. دونالد گلاور برای ساخت و بازی در این سریال سخت مشغول است. ابتدا، فیبی والر-بریج برای بازی در نقش خانم اسمیت در مقابل گلاور انتخاب شده بود ولی بعدها از این نقش کنار کشید. ارسکین برای بازی در این نقش انتخاب شد. هیچ اطلاعات دیگری از این سریال تا کنون منتشر نشده است و اصلا مشخص نیست این سریال تا چه اندازه به فیلم اقتباسی خود شبیه خواهد بود. به احتمال زیاد محتوای اصلی داستان دست نخورده خواهد ماند.

در حال حاضر سریال «Mr. and Mrs. Smith» پروسه فیلم‌برداری را طی می‌کند و تاریخ انتشاری هنوز از طرف آمازون اعلام نشده است.

منبع: movieweb

meysambSony corporation

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا