هاست پرسرعت
نرم افزار

پنج برنامه جایگزین برای گوگل مپس

پنج برنامه جایگزین برای گوگل مپس

گوگل مپس (Google Maps) که به صورت پیش‌فرض روی اکثر دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است، بدون شک یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ناوبری در جهان است، اما برخی نیز به دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی یا ویژگی‌هایی که در این اپلیکیشن وجود ندارند یا حذف شده‌اند، دوست ندارند از آن استفاده کنند. 

 اگر شما نیز یکی از کسانی هستید که ترجیح می‌دهید از برنامه‌های جایگزین استفاده کنید، در اینجا برخی از بهترین برنامه‌های ناوبری معرفی شده است که می‌توانید امتحان کنید:

برنامه Waze
ویز یک برنامه ناوبری جامعه محور است که به طور خاص برای کاربران ماشین و دوچرخه طراحی شده است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا به روز رسانی‌هایی مانند هشدارهای پلیس، هشدارهای خطر و تراکم ترافیک را به اشتراک بگذارند.

برخلاف گوگل مپس، این برنامه به طور خودکار مسیرها را تغییر می‌دهد و کوتاه‌ترین مسیرها را براساس داده‌های ترافیک زنده پیشنهاد می‌کند.

اگر به دنبال یک برنامه ناوبری ساده با رابط کاربری ساده هستید، Waze پیشنهاد مناسبی است.

اپلیکیشن Sygic
Sygic  یک سرویس ناوبری است که قابلیت‌هایی زیادی نیز به کاربر می‌دهد. به‌طور مثال به روز رسانی ترافیک در زمان واقعی را ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند کوتاه‌ترین یا سریع‌ترین مسیر را به مقصد خود پیدا کنید.

نرم‌افزار Sygic با پشتیبانی از TomTom، ویژگی‌هایی مانند هدایت پویا بین خطوط را نیز ارائه می‌دهد، و همچنین به روزرسانی در مورد تصادفات و بسته شدن جاده‌ها را به اطلاع می‌دهد.

برخلاف گوگل مپس که کاربران را ملزم به دانلود نقشه یک منطقه خاص برای ناوبری آفلاین می‌کند، Sygic نقشه‌های سه بعدی آفلاین همه کشورها را ارائه می‌دهد.

مزیت دیگری که Sygic نسبت به گوگل مپس دارد، Real View Navigation است، یک ویژگی واقعیت افزوده (AR) که به شما امکان می‌دهد وقتی به دستورالعمل‌های ناوبری در دستگاه خود نگاه می‌کنید، جاده را ببینید.

برنامه Mappls MapmyIndia
یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ناوبری در آسیا و هند که نه تنها ویژگی‌های موجود در گوگل مپس (مانند ناوبری با هدایت صوتی و به‌روزرسانی‌های ترافیک در زمان واقعی) را ارائه می‌کند، بلکه به کاربران اجازه می‌دهد تا در مورد سرعت‌گیرها، چاله‌ها و حتی زمانی که چراغ های راهنمایی کار نمی‌کند به دیگران هشدار دهند.

این برنامه دارای یک ویژگی نمایش تقاطع است که با نمایش یک نمای واقعی از تقاطع بعدی خیابان، روند پیمایش تقاطع‌ها و پل‌ها را ساده می‌کند.

برنامه OsmAnd
آیا به دنبال یک سرویس ناوبری هستید که به جایی که می‌روید نفوذ نکند؟ OsmAnd را امتحان کنید. زیرا این یک برنامه نقشه جهان آفلاین است که دارای رابط کاربری ساده است، کمک جهت‌گیری صوتی ارائه می‌دهد و مجهز به نقشه‌های بسیار دقیق است. با این حال، برخی از ویژگی‌ها در پشت یک paywall قفل شده اند.

اگر از این بابت مشکلی ندارید، OsmAnd یکی از بهترین برنامه‌های ناوبری برای کاربرانی است که از حریم خصوصی آگاه هستند.

برنامه HereWeGo
HereWeGo یکی دیگر از برنامه‌های ناوبری موجود برای دستگاه‌های آیفون و اندروید است که ویژگی‌های مشابه گوگل مپس را ارائه می‌دهد، ضمن اینکه به شما امکان می‌دهد نقشه‌های کل کشورها را برای ناوبری آفلاین بارگیری کنید.

این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است و اصلاً حاوی تبلیغات نیست. اگر به دنبال جایگزینی برای گوگل مپس با نقشه‌های دقیق و به روز‌رسانی ترافیک در زمان واقعی هستید، HereWeGo برنامه‌ای است که به دنبال آن هستید.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا