هاست پرسرعت
بازی

پوستر تازه فیلم لایو اکشن The Little Mermaid از دیزنی

پوستر تازه فیلم لایو اکشن The Little Mermaid از دیزنی

به تازگی کمپانی دیزنی پوستری را برای فیلم لایو اکشن The Little Mermaid با بازی هلی بیلی منتشر کرده است.

انیمیشن پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) جدیدترین اثر از کمپانی دیزنی به شمار می‌رود که فیلمی لایو اکشن بر اساس آن ساخته شده است. این فیلم لایو اکشن با بازی هلی بیلی (Halle Bailey) در نقش شخصیت اصلی است.

چندی پیش کمپانی دیزنی تیزری را برای فیلم لایو اکشن «پری دریایی کوچولو» منتشر کرده بود و حالا نیز اولین پوستر رسمی از آن را عرضه کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. این پوستر، شخصیت اصلی فیلم در زیر آب را به نمایش در می‌آورد.

این پوستر شخصیت آریل با بازی هلی بیلی را نشان می‌دهد که در زیر آب و بر روی صخره‌ای نشسته و نگاهش را به سطح دریا دوخته است. یکی از اهداف و آرزوهای آریل سفر به جهان سطح آب است و این پوستر نیز به خوبی توانسته این خواسته او را به تصویر بکشد.

تبلیغات
فیلم The Little Mermaid

این پوستر از لحاظ بصری و رنگ توانسته به خوبی دنیای زیر آب این فیلم را برای مخاطبان به نمایش بگذارد. رنگ‌های آبی این پوستر نیز به خوبی توانسته‌اند توجه طرفداران انیمیشن اصلی را به خود جلب کنند.

علاوه بر هلی بیلی، دیگر بازیگرانی که در این فیلم لایو اکشن حضور دارند شامل خاویر باردم (Javier Bardem) در نقش شاه تریتون، جونا هاوئر کینگ (Jonah Hauer-King) در نقش شاهزاده اریک و ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) در نقش جادوگری دریایی به نام اورسلا است.

  • تریلر فیلم لایو اکشن The Little Mermaid از دیزنی

جین گولدمن (Jane Goldman) و دیوید مگی (David Magee) مسئولیت نگارش فیلم‌نامه این فیلم را برعهده داشته‌اند و راب مارشال (Rob Marshall) نیز سکان کارگردانی آن را در دست دارد. فیلم «پری دریایی کوچولو» برای اکران در تاریخ ۲۶ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

esmaaielHAMIDکیومرثکاکاسنگی.AlirezaAshen undead the bearerThe Cat Lady...شرکKHEDER_Pro_GamerKoldWarDARKSIRENaref44Mahdi_sb20O2bad flashAminPSeysinFuttBuckermore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا