هاست پرسرعت
بازی

پوستر جدید فیلم Thor: Love and Thunder سلاح جدید و قدیم ثور را نشان می‌دهد

پوستر جدید فیلم Thor: Love and Thunder سلاح جدید و قدیم ثور را نشان می‌دهد

پوستری تازه از فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده که سلاح جدید و قدیم ثور را در کنار یکدیگر به نمایش می‌گذارد.

فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که به زودی روی پرده سینماها اکران می‌شود و در همین راستا نیز پوستری تازه برای آن منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده یا دانلود کنید.

این پوستر تازه منتشر شده دو سلاح نمادین و برجسته ثور یعنی میولنیر (Mjolnir) و استورم‌بریکر (Stormbreaker) را نشان می‌دهد. همانطور که در این پوستر به وضوح دیده می‌شود، استورم‌بریکر در دستان ثور با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) قرار دارد و میولنیر نیز در دستان مایتی ثور با بازی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) است. آن‌ها این دو را در کنار یکدیگر به سمت آسمان نشانه رفته‌اند و آذرخش آبی‌رنگی نیز در این پوستر به چشم می‌خورد.

میولنیر در فیلم ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok) توسط هلنا نابود شد و پس از آن، استورم‌بریکر برای اولین بار در فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) معرفی شد. حالا به نظر می‌رسد که میولنیری که در دستان مایتی ثور قرار دارد،‌ همان میولنیر نابود شده است.

به دنبال فیلم دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون (Doctor Strange in the Multiverse of Madness)، فیلم «ثور: عشق و تندر» ۲۹مین فیلم سینمایی دنیای مارول خواهد بود. پس از آن نیز فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تاابد (Black Panther: Wakanda Forever) در ماه نوامبر سال جاری میلادی و فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) در فوریه سال آینده میلادی اکران می‌شوند.

همانند فیلم قبلی، کارگردانی فیلم «ثور ۴» را نیز تایکا وایتیتی (Taika Waititi) در دست دارد. علاوه بر کریس همسورث و ناتالی پورتمن، دیگر بازیگران فیلم شامل تسا تامپسون (Tessa Thompson)، کریستین بیل (Chrisian Bale)، جیمی الکساندر (Jaimie Alexander)، راسل کرو (Russell Crowe)، کریس پرت (Chris Pratt)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، کارن گیلان (Karen Gillan) و بردلی کوپر (Bradley Cooper) است.

فیلم «ثور: عشق و تندر» در تاریخ ۸ ژوئیه سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

فیلم Thor Love and Thunder

منبع: کولایدر

meysambAMIR WAZOWSKIمرد بدون نام

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا